Akcija!
PROFESIONALNI LOBIST - Naruči svoju knjigu

PROFESIONALNI LOBIST

Priručnik o interesnom zagovaranju
Autor: Jelić, Bruno; Vlahović, Natko
Područje: M.E.P. - naša izdanja
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2015
Broj stranica: 186
Uvez: Meki

189,00 Kn 115,50 Kn

U domaćoj literaturi ova je knjiga jedan od prvih sustavnih prikaza lobiranja u nas i u svijetu. Struktura teksta, ključne postavke te korištena literatura pokazuju kako je lobiranje neizostavan mehanizam promicanja interesa u suvremenim demokracijama.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Ova nas knjiga uvodi u svijet posla koji je u današnje vrijeme “umijeće bez kojeg se ne može”, neovisno o tome radi li se o politici, biznisu ili diplomaciji. U knjizi se daje sustavan prikaz lobiranja i njegovih glavnih strukturnih elemenata, definicija i podrijetlo, temeljne razlike između lobiranja i korupcije te prikaz regulacije lobiranja u SAD-u i EU. Razmatraju  se osobine, kompetencije i vještine lobista te se opisuju četiri najčešće vrste lobiranja vezane uz: javne politike, zakonodavni proces, politiku prostornog planiranja i postupke javne nabave. Dosta je prostora posvećeno organizaciji lobističkog posla te lobističkim alatima i tehnikama izravnog i neizravnog lobiranja. Na kraju se daje prikaz lobiranja u Hrvatskoj i prikazuju tri studije – slučaj Adris grupe, Udruge Franak i Hrvatse udruge poslodavaca.

Struktura teksta, ključne postavke u knjizi te korištena literatura pokazuju da autori dobro poznaju lobiranje, kao neizostavan mehanizam promicanja interesa u suvremenim demokracijama. Prikaz je aktualan i referentan, iznose se nova rješenja, od posebnog interesa su ona europska.

Iz recenzija:

Knjigom ‘Profesionalni lobist’ želi se rasvijetliti uloga, važnost i praksa profesije koja u Hrvatskoj još nije regulirana. Relevantna istraživanja, kao i mnogobrojni primjeri praksi, potvrđuju velik stvaran učinak i ulogu lobista i lobiranja u državama EU-a te utjecaj na kreatore javnih politika ili središta odlučivanja. U interesu je transparentnog društva regulirati lobističke aktivnosti, evidentirati sve one koji se tim poslom bave, zaštititi integritet profesije, a javnost informirati o tome čiji interesi dominiraju pri kreiranju političkih odluka. Mr. sc. Davorka Budimir, predsjednica Transparency Internationala Hrvatska

Iz sadržaja:

I. DEFINICIJA I OKVIRI LOBIRANJA: Definicija lobiranja / Podrijetlo lobiranja/ Lobiranje, javni poslovi ili odnosi s vladinim institucijama? / Predrasude o lobiranju / Regulacija lobiranja

II. OSOBINE I KOMPETENCIJE LOBISTA: Osnovne osobine i vještine lobista / Lobistička načela / Znanje i obrazovanje

III. ORGANIZACIJA I PRAKSA LOBIRANJA: Vrste lobiranja / Tipovi lobista / Tko lobira / Upravljanje lobističkom kampanjom

IV. ORGANIZACIJA LOBISTIČKOG POSLA UNUTAR KOMPANIJE

V. LOBISTIČKI ALATI I TEHNIKE: Tehnike izravnog lobiranja / Tehnike neizravnog lobiranja

VI. MOGUĆNOSTI LOBIRANJA U REPUBLICI HRVATSKOJ: Ustroj državne vlasti u RH / Pravni okvir za lobiranje u RH / Percepcija lobiranja / Vođenje lobističke kampanje / Mogućnosti za utjecanje u procesu lobiranja / Perspektiva razvoja lobističke profesije

VII. STUDIJE SLUČAJEVA

POJMOVNIK

LITERATURA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Uvez

Meki

Karakter

priručnik

Broj stranica

ISBN

Izdavač

Autor

,