Opis
O knjizi:
Knjiga Lestera R. Pottera poučava o strateškom planiranju, zašto se i kako radi te zašto je važno za komunikacije bilo koje organizacije. Svrha komunikacija je pomoći ostvarenje poslovnih ciljeva svake tvrtke ili organizacije, a Potterov strateški komunikacijski plan povezuje i usklađuje komunikacije s poslovnim strategijama, kako bi se postigli mjerljivi rezultati. Knjiga sadrži jednostavne i praktične informacije i upute o strateškom planiranju u organizacijama i njihovoj vezi s komunikacijama, te tehnike i metode za vrednovanje i mjerenje komunikacijskih programa.
Potterov proces planiranja komunikacija kao ključne elemente uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju. Knjiga prikazuje brojne primjere iz prakse koji ocrtavaju ovaj proces te primjere strategija i komunikacijskih planova iz poslovnog, javnog i neprofitnog sektora. Vjerujemo da će knjiga biti korisna svim kolegama i stručnjacima iz profitnog, javnog i nevladinog sektora pri strateškom planiranju komunikacija.
Iz sadržaja:
STRATEŠKO PLANIRANJE/ Uvod u strateško planiranje/ Praksa strateškog planiranja/ Strateško planiranje u četiri koraka/ Analiza potreba/pregled stanja/ Ispitivanje okoline/ Pretpostavke/ Strateški rezime/sažetak/ Planovi za izvanredne situacije / STRATEŠKI KOMUNIKACIJSKI PLAN/ Strateško planiranje komunikacija/ Strateški komunikacijski plan u 10 koraka
- 1. korak: izvršni sažetak
- 2. korak: komunikacijski proces
- 3. korak: prošle okolnosti
- 4. korak: analiza stanja
- 5. korak: opća poruka/ potencijalne teme
- 6. korak: javnost/publike/interesne utjecajne skupine
- 7. korak: poruke za ključne publike
- 8. korak: provedba
- 9. korak: proračun
- 10. korak: mjerenje i vrednovanje