KOMUNIKACIJSKI PLAN - Naruči svoju knjigu

KOMUNIKACIJSKI PLAN

...srž strateških komunikacija
Autor: Potter, Lester
Područje: Mediji, komunikacija i odnosi s javnošću
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 365
Uvez: Meki

100,00 Kn

Svrha komunikacija je pomoć pri ostvarivanju poslovnih ciljeva firmi, a strateški komunikacijski plan povezuje komunikacije i poslovne strategije te time omogućuje ostvarivanje mjerljivih rezultata. Autor, svjetski poznati konzultant, bavi se problematikom strateškog planiranja i njegovom važnošću za poslovanje raznih organizacija.

SKU: 727 Kategorija: Oznaka:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Knjiga Lestera R. Pottera poučava o strateškom planiranju, zašto se i kako radi te zašto je važno za komunikacije bilo koje organizacije. Svrha komunikacija je pomoći ostvarenje poslovnih ciljeva svake tvrtke ili organizacije, a Potterov strateški komunikacijski plan povezuje i usklađuje komunikacije s poslovnim strategijama, kako bi se postigli mjerljivi rezultati. Knjiga sadrži jednostavne i praktične informacije i upute o strateškom planiranju u organizacijama i njihovoj vezi s komunikacijama, te tehnike i metode za vrednovanje i mjerenje komunikacijskih programa.

Potterov proces planiranja komunikacija kao ključne elemente uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju. Knjiga prikazuje brojne primjere iz prakse koji ocrtavaju ovaj proces te primjere strategija i komunikacijskih planova iz poslovnog, javnog i neprofitnog sektora. Vjerujemo da će knjiga biti korisna svim kolegama i stručnjacima iz profitnog, javnog i nevladinog sektora pri strateškom planiranju komunikacija.

Iz sadržaja:

STRATEŠKO PLANIRANJE/ Uvod u strateško planiranje/ Praksa strateškog planiranja/ Strateško planiranje u četiri koraka/ Analiza potreba/pregled stanja/ Ispitivanje okoline/ Pretpostavke/ Strateški rezime/sažetak/ Planovi za izvanredne situacije / STRATEŠKI KOMUNIKACIJSKI PLAN/ Strateško planiranje komunikacija/ Strateški komunikacijski plan u 10 koraka

  • 1. korak: izvršni sažetak
  • 2. korak: komunikacijski proces
  • 3. korak: prošle okolnosti
  • 4. korak: analiza stanja
  • 5. korak: opća poruka/ potencijalne teme
  • 6. korak: javnost/publike/interesne utjecajne skupine
  • 7. korak: poruke za ključne publike
  • 8. korak: provedba
  • 9. korak: proračun
  • 10. korak: mjerenje i vrednovanje

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Potter, Lester

Broj stranica

ISBN

Izdavač