KORPORATIVNI RAZGOVORI - Naruči svoju knjigu

KORPORATIVNI RAZGOVORI

Vodič za učinkovite i prikladne interne komunikacije
Autor: Holtz, Shel
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 253
Uvez: Meki

13,27 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

Iz sadržaja:

Dovođenje djelatnika na istu valnu duljinu/ Što znamo o djelatnicima/ Vrste komunikacije s djelatnicima/ Planiranje komunikacije/ Tradicionalna komunikacijska sredstva/ Online komunikacijska sredstva/ Komunikacija u tijeku/ Priopćavanje loših vijesti/ Priopćavanje promjene/ Upravljanje komunikacijskim preopterećenjem/ Organizacija, proračun i korištenje unutrašnjeg odjela za komunikaciju/ Jačanje komunikacije među djelatnicima/ Mjerenje vrijednosti unutrašnje komunikacije/ Politika komuniciranja porukama/ Odabrani komunikacijski izvori

O knjizi:

Shel Holtz američki je stručnjak koji ima 30-godišnje iskustvo u upravljanju komunikacijama, korporativnim odnosima s javnostima, financijskim komunikacijama, strateškom planiranju komunikacija i upravljanju promjenama. Tvrdi da organizacije koje dobro komuniciraju sa zaposlenima jačaju profitabilnost, privlače i zadržavaju bolje zaposlenike, kao i kupce ili korisnike svojih usluga te jačaju svoj ugled. Bez strateški upravljane komunikacije sa zaposlenima poslovni rezultati trpe. Knjiga je napisana kao vodič za uvođenje učinkovite i interne komunikacije za prenošenje ključnih internih poruka. Pisana je razumljivim jezikom i stilom te sadrži mnoštvo praktičnih savjeta kako povezati interne komunikacije s ostvarenjem poslovne strategije i ciljeva organizacije.
Pokriva teme vezane za upravljanje ljudskim resursima, poslovno komuniciranje, pravnu i neformalnu komunikaciju, kako komunicirati loše vijesti, kako upravljati komunikacijom među zaposlenicima i mjeriti njezin utjecaj.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Holtz, Shel

Broj stranica

ISBN

Izdavač