Opis
Iz sadržaja:
Dovođenje djelatnika na istu valnu duljinu/ Što znamo o djelatnicima/ Vrste komunikacije s djelatnicima/ Planiranje komunikacije/ Tradicionalna komunikacijska sredstva/ Online komunikacijska sredstva/ Komunikacija u tijeku/ Priopćavanje loših vijesti/ Priopćavanje promjene/ Upravljanje komunikacijskim preopterećenjem/ Organizacija, proračun i korištenje unutrašnjeg odjela za komunikaciju/ Jačanje komunikacije među djelatnicima/ Mjerenje vrijednosti unutrašnje komunikacije/ Politika komuniciranja porukama/ Odabrani komunikacijski izvori
O knjizi:
Shel Holtz američki je stručnjak koji ima 30-godišnje iskustvo u upravljanju komunikacijama, korporativnim odnosima s javnostima, financijskim komunikacijama, strateškom planiranju komunikacija i upravljanju promjenama. Tvrdi da organizacije koje dobro komuniciraju sa zaposlenima jačaju profitabilnost, privlače i zadržavaju bolje zaposlenike, kao i kupce ili korisnike svojih usluga te jačaju svoj ugled. Bez strateški upravljane komunikacije sa zaposlenima poslovni rezultati trpe. Knjiga je napisana kao vodič za uvođenje učinkovite i interne komunikacije za prenošenje ključnih internih poruka. Pisana je razumljivim jezikom i stilom te sadrži mnoštvo praktičnih savjeta kako povezati interne komunikacije s ostvarenjem poslovne strategije i ciljeva organizacije.
Pokriva teme vezane za upravljanje ljudskim resursima, poslovno komuniciranje, pravnu i neformalnu komunikaciju, kako komunicirati loše vijesti, kako upravljati komunikacijom među zaposlenicima i mjeriti njezin utjecaj.