Opis
O knjizi:
‘Kriza kao šansa’ prva je knjiga na hrvatskom jeziku koja se sustavno, jasno i jezgrovito bavi najizazovnijim područjem poslovne ekonomije. Što je poslovna kriza? Kako je spriječiti? Kako je prepoznati? Kako u krizi prepoznati izglede za nove početke? To su najvažnija pitanja, ujedno i okosnica ove knjige. Namijenjena je stručnjacima kriznog menadžmenta, menadžerima svih razina, članovima uprava poduzeća i nadzornih odbora, vlasnicima poduzeća, bankarskim i drugim stručnjacima zainteresiranima za teoriju i praksu područja.
Iz sadržaja:
Uvod u poslovnu krizu / Pojam krize i poslovna kriza / Obilježja poslovne krize / Proces upravljanja krizom / Anticipativno upravljanje krizom / Bonitet / Politika fleksibilnosti / Rano upozorenje / Identifikacija poslovne krize (simptomi krize, kriza uspjeha, kriza likvidnosti) / Poslovna analiza kao postupak identifikacije krize / Operativno obnavljanje poduzeća / Komunikacija u krizi