KROSKULTURNO PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA - Naruči svoju knjigu

KROSKULTURNO PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA

Autor: Mihić, Mirela
Područje: Marketing
Područje: Mediji, komunikacija i odnosi s javnošću
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 257

157,50 Kn

Monografija sa zanimljivom i intrigantnom problematikom koja objedinjuje područja ponašanja potrošača, marketinške komunikacije i vještina pregovaranja. Namijenjena je studentima ekonomskih i srodnih fakulteta, ali i gospodarstvenicima-menadžerima marketinga.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Djelo ima za cilj upoznati čitatelje s ponašanjem potrošača u različitim kulturama, s naglaskom na različitost njihovog načina razmišljanja, navika, očekivanja, vrijednosti, motiva i stavova, te objasniti čimbenike koji takvim razlikama doprinose, kako bi se iste razumjele i uvažavale pri osmišljavanju strategije i programa kroskulturne marketinške komunikacije i poslovanja/pregovaranja s inozemnim poslovnim partnerima.

Kako bi se objasnio utjecaj kuture na ponašanje i izbor potrošača, kao i marketinških menadžera u komunikaciji i pregovaranju na inozemnom tržištu, navedeni su brojni rezultati dosadašnjih istraživanja, kao i primjeri iz gospodarske prakse.

Iz sadržaja:

KULTURA – KROSKULTURNI ASPEKT / Kultura i vrijednosti / Subkultura / Vrste znanja o kulturi / … / ELEMENTI KULTURE – KROSKULTURNI OSVRT / Kulturne dimenzije / Komunikacija kao element kulture / Materijalna kultura / … / PROMJENE U KULTURI / Kulturno posuđivanje / Kroskulturne sličnosti: realnost ili zabluda? / Planirana ili neplaniranja promjena čimbenika kulture / … / KROSKULTURNO PONAŠANJE POTROŠAČA / Kultura i osobni čimbenici ponašanja / Kupovno ponašanje potrošača / Posjedovanje i korištenje materijalnih dobara / KROSKULTURNA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA / Kroskulturno oglašavanje / Kroskulturno unapređenje prodaje / Ostali oblici kroskulturne marketinške komunikacije / KROSKULTURNO PREGOVARANJE U PRODAJI / Čimbenici koji utječu na kroskulturno pregovaranje / Poslovni protokol i bonton / Proces pregovaranja / … / ZAKLJUČNA NOTA / LITERATURA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “KROSKULTURNO PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

Nema na zalihi

KOMPLETAN PREGOVARAČ

Umijeće poslovnog pregovaranja

Tudor, Goran

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA

Oglašavanje, unapređenje prodaje

Kesić, Tanja

PONAŠANJE POTROŠAČA