KUPOLOGIJA - Naruči svoju knjigu

KUPOLOGIJA

Istine i laži o tome zašto kupujemo
Autor: Lindstrom, Martin
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2012
Broj stranica: 190
Uvez: Meki

99,00 Kn

Priznati svjetski stručnjak za brendiranja tvrdi da je 90 posto našega potrošačkog ponašanja nesvjesno, da prikriveno oglašavanje nije učinkovito ako brend nema integralnu ulogu u samoj radnji programa, da miris i zvuk imaju veći učinak od bilo kojeg logotipa, da je subliminalno oglašavanje vrlo učinkovito, da praznovjerja i rituali imaju veliki utjecaj na naše potrošačko ponašanje, da seks baš i nije učinkovit u oglašavanju, ako istodobno ne izaziva i kontroverze…

SKU: 1084 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja: 

Predgovor (Paco Underhill)/ Uvod/ 1. Navala krvi u glavu; Najveće neuromarketinško istraživanje u povijesti/ 2. Ovo je sigurno pravo mjesto; Prikriveno oglašavanje, Američki idol i Fordova multimilijunska greška/ 3. Imat ću ono što ona ima; Zrcalni neuroni na djelu/ 4. Više ne vidim jasno; Sublimalne poruke, žive i zdrave/ 5. Vjerujete li u čaroliju? ; Rituali, praznovjerja i kupnja/ 6. Izgovaram riječi molitve; Vjera, religija i brendovi/ 7. Zašto sam izabrao baš tebe? ; Moć somatskog marketinga/ 8. Osjećaj čuđenja; Prodaja našim osjetilima/ 9. A točan odgovor je…; Neuromarketing i predviđanje budućnosti/ 10. Provedimo noć zajedno; Seks i oglašavanje/ 11. Zaključak; Doba brendiranja/ Dodatak/ Zahvale/ Bilješke/ Bibliografija

O knjizi (iz predgovora hrvatskom izdanju):  

Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima…
Prodaje li seks uistinu proizvod? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh?
Iznenađujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pažnju – i navodi nas na kupovinu.

O knjizi su rekli:

„Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode.“

Time

„Knjiga koja se ne ispušta iz ruku.“
Newsweek

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Profil knjiga

Karakter

stručno-popularna

Autor

Lindstrom, Martin

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

Akcija!

BRAND SENSE

Revolucija osjetilnog brandinga

Lindstrom, Martin