Opis
Iz sadržaja:
DOSJETLJIVOST: STVARANJE MARKETINŠKOG GENIJA/ Složenost/ Očekivanja/ Genij/ RAZMIŠLJANJE: UM MARKETINŠKOG GENIJA/ Strategija/ Brandovi/ Kupci/ Inovacija/ NATJECANJE: DODIR MARKETINŠKOG GENIJA/ Učinak/ Marketinški stručnjaci/ Vodstvo/ Budućnost/ GENIJALAC: POSTATI MARKETINŠKIM GENIJEM/ Genijev laboratorij/ Katalizator genija/ Izvorište genija/ Napuni bateriju!
O knjizi:
Ova knjiga svojim sadržajem ispunjava veliku prazninu u području marketinga i poslovanja, jačanja i korištenja branda, odnosa prema kupcima i kao takva predstavlja nezaobilazno štivo, ne samo voditelja marketinških odjela i stručnjaka, već i svih profesionalaca koji donose strateške odluke i upravljaju resorima svojih kompanija.
Želite li se baviti marketingom danas, morate biti genij. Tržišta su kompleksna, kupci zahtijevaju sve više i konkurencija je intenzivna. Marketing unosi pronicljivost i kreativno razmišljanje što posao čini inovativnim. Međutim, mora se uključiti analitičku i komercijalnu oštroumnost koja pokreće strategiju, inovativnost i profitabilni rast.
Prateći vizije Applea i pronicljivost Zare, strastvenost Nikea i nepoštivanje Jones Sode, poduzetnički duh Jet Bluea i uzbudljivost Agent Provocateura, vidljivo je da vodeći brandovi i marketinški stručnjaci danas djeluju i razmišljaju na drugačiji način.
Genijalnost marketinga leži u sposobnosti spajanja onoga što je vani s onim što leži unutra, spajanja tržišta i poslovanja, kupca i dioničara, kreativnosti i analize, obećanja i realnosti, današnjice i budućnosti.
Geniji marketinga poput Einsteina i Picassa koriste inteligenciju na mnoge, maštovite načine. Oni koriste lijevu i desnu polovicu mozga kako bi ostvarili najbolje mogućnosti da se istaknu u gomili i postanu vođe u svom poslu.