MARKETING – europsko izdanje - Naruči svoju knjigu

MARKETING – europsko izdanje

Autor: Dibb, Sally; Ferrell, O. C.; Pride, William M.; Simkin, Lyndon
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 1995
Broj stranica: 856
Uvez: Tvrdi

62,71 

Vodeća knjiga iz područja marketinga na američkom tržištu, pisanoj u formi udžbenika koji osim teorije sadrži i brojne primjere, statističke podatke, objašnjenja suvremenih trendova i poslovnih slučajeva. Za europsko tržište pripremljeno je posebno izdanje prošireno određenim poglavljima: etika u marketingu, maloprodaja u Velikoj Britaniji, marketing usluga, međunarodni marketing.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 119 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

ANALIZA TRŽIŠNIH PRILIKA (uvod u strateški marketing; okružje marketinga; segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta, pozicioniranje i procjena; ponašanje potrošača; tržišta poslovne potrošnje i ponašanje u kupnji; istraživanje i informacijski sustavi za potrebe marketinga) / ODLUKE O PROIZVODU (koncepcije proizvoda; razvoj proizvoda i upravljanje proizvodima) / ODLUKE O DISTRIBUCIJI (marketinški kanali; veletrgovina; trgovina na malo; fizička distribucija) / ODLUKE O PRPOMOCIJI (promocija: opći pregled; propaganda i publicitet; osobna prodaja i unapređenje prodaje) / ODLUKE O CIJENEMA (pojmovi koji se odnose na određivanje cijena; određivanje cijena) / UPRAVLJANJE MARKETINGOM (strateško planiranje tržišta; provođenje strategije i mjerenje ostvarenja; etika u marketingu i društvena odgovornost) / IZABRANA PODRUČJA MARKETINGA (marketing na tržištu poslovne potrošnje; marketing usluga; međunarodni marketing)

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Tvrdi

Autor

Ferrell, O. C.

Broj stranica

ISBN

Izdavač