MARKETING U HRVATSKOJ – 55 poslovnih slučajeva - Naruči svoju knjigu

MARKETING U HRVATSKOJ – 55 poslovnih slučajeva

Autor: Martinović, Maja
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2012
Broj stranica: 580
Uvez: Tvrdi

55,74 

Knjiga s predgovorom gurua marketinga Philipa Kotlera predstavlja važan temelj za dublje razmatranje i osmišljavanje praktičnih strategija, ne samo za preživljavanje, već i za uspjeh! Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih odluka.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 1064 Kategorija:

Opis

O knjizi: 

Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa zajedno sa svojim suradnicima u knjizi ‘Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva’ predstavila je pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse. Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autoricom surađuje duži niz godina. Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka.

Knjiga je opremljena dragocjenim primjerima tvrtki koje su uspješne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i neizvjesnošću, ali i nekim primjerima tvrtki koje nisu spremno dočekale tržišne promjene i nisu znale kako se prilagoditi novonastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećati će učinkovitost svakog tko odlučuje. Podučavanje putem slučajeva iz poslovne prakse je temelj učenja kroz rješavanje problema (engl. problem-based learning) u središtu čega je uvijek student / polaznik koji u interakciji sa drugima nastoji riješiti problem, što se reflektira na njegovo iskustvo. To je vrlo aktivna pedagoška metoda koja je i vrlo bliska stvarnosti. Vrlo je dobra za stimuliranje učenja i podučavanje u okviru područja poslovne administracije, i u njoj predavači usmjeravaju diskusiju i upravljaju procesom učenja. Ova metoda pomaže u boljem shvaćanju teoretskih postavki, njeguje i razvija komunikacijske vještine, vještinu rješavanja problema i vještinu učenja iz zadanog konteksta.

Iz sadržaja: 

PONAŠANJE POTROŠAČA/ MARKETINŠKA OKOLINA/ MARKETINŠKO ISTRAŽIVANJE/ SEGMENTACIJA, ODABIR CILJNOG TRŽIŠTA I POZICIONIRANJE/ PROIZVOD, ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA I STRATEGIJE KREIRANJA MARKE/ MARKETING USLUGA/ ODREĐIVANJE I STRATEGIJA CIJENA/ INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE/ OGLAŠAVANJE, UNAPREĐENJE PRODAJE I ODNOSI S JAVNOŠĆU/ IZRAVNI MARKETING/ UPRAVLJANJE DISTRIBUCIJSKIM KANALIMA/ INTERNET MARKETING/ MARKETING/ KONKURENTNA STRATEGIJA/ ETIKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST/ MARKETING NA INOZEMNOM I GLOBALNOM TRŽIŠTU

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručna

Autor

Martinović, Maja

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN