MARKETING U JAVNOM SEKTORU - Naruči svoju knjigu

MARKETING U JAVNOM SEKTORU

Put do bolje izvedbe
Autor: Kotler, Philip; Lee, Nancy
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 347
Uvez: Tvrdi

367,50 Kn

Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s konzulanticom za društveni marketing Nancy Lee. Knjiga predstavlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan.

SKU: 141 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

UVOD/ Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana/ Razumijevanje marketinškog svjetonazora/ PRIMJENA MARKETINŠKIH MEHANIZAMA U JAVNOME SEKORU/ Razvoj i pospješivanje popularnih programa i usluga/ Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija/ Optimizacija distibutivnih kanala/ Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta/ Učinkovito komuniciranje s ključnim auditorijem/ Unaprjeđenje uslužnosti i korisnikova zadovoljstva/ Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosti: društveni marketing/ Stvaranje strateških partnerstava/ UPRAVLJANJE MARKETINŠKIM PROCESOM/ Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana/ Nadzor i vrednovanje izvedbe/ Razvoj poticajnoga marketinškog plana

O knjizi:

Marketing je jedno od najzanemarivanijih i najmanje istraženih područja od strane službenika javnog sektora. Često se na njega gleda s negativnim predznakom, kao na sredstvo za manipulaciju i kao nešto svojstveno isključivo privatnom sektoru. Vremena se mijenjaju i ljudima postaje jasno da i javni sektor mora popraviti svoju stvarnu i očekivanu izvedbu kako bi povećao povjerenje i zadovoljstvo građana.
Marketing u javnom sektoru napisan je za potrebe institucija javne vlasti. Nudi desetke uspješnih priča s područja marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem svijeta koje su učinile promjene u svojoj organizaciji i poboljšale odnose s korisnicima.
Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler i konzultantica za društveni marketing Nancy Lee pokazali su da je marketing mnogo više od komunikacije i da je u svojoj biti usmjeren na građane. U trinaest poglavlja dotakli su se svih čimbenika potrebnih za provođenje kvalitetnog marketinga u javnom sektoru, od poboljšanja izvedbe putem ispunjenja potreba građana, razvoja popularnih programa i usluga, optimizacije distributivnih kanala, društvenog marketinga do detaljnog razvoja i provedbe marketinškog plana. U knjizi se također nalaze smisleni obrasci o tome kako stvoriti snažan brend, kako prikupiti podatke od građana i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera te na taj način smanjiti gužve, smiriti temperament i vratiti vladu na stranu naroda koji je plaća.

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručna

Autor

Lee, Nancy

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN

Izdavač