Opis
Iz sadržaja:
UVOD/ Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana/ Razumijevanje marketinškog svjetonazora/ PRIMJENA MARKETINŠKIH MEHANIZAMA U JAVNOME SEKORU/ Razvoj i pospješivanje popularnih programa i usluga/ Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija/ Optimizacija distibutivnih kanala/ Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta/ Učinkovito komuniciranje s ključnim auditorijem/ Unaprjeđenje uslužnosti i korisnikova zadovoljstva/ Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosti: društveni marketing/ Stvaranje strateških partnerstava/ UPRAVLJANJE MARKETINŠKIM PROCESOM/ Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana/ Nadzor i vrednovanje izvedbe/ Razvoj poticajnoga marketinškog plana
O knjizi:
Marketing je jedno od najzanemarivanijih i najmanje istraženih područja od strane službenika javnog sektora. Često se na njega gleda s negativnim predznakom, kao na sredstvo za manipulaciju i kao nešto svojstveno isključivo privatnom sektoru. Vremena se mijenjaju i ljudima postaje jasno da i javni sektor mora popraviti svoju stvarnu i očekivanu izvedbu kako bi povećao povjerenje i zadovoljstvo građana.
Marketing u javnom sektoru napisan je za potrebe institucija javne vlasti. Nudi desetke uspješnih priča s područja marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem svijeta koje su učinile promjene u svojoj organizaciji i poboljšale odnose s korisnicima.
Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler i konzultantica za društveni marketing Nancy Lee pokazali su da je marketing mnogo više od komunikacije i da je u svojoj biti usmjeren na građane. U trinaest poglavlja dotakli su se svih čimbenika potrebnih za provođenje kvalitetnog marketinga u javnom sektoru, od poboljšanja izvedbe putem ispunjenja potreba građana, razvoja popularnih programa i usluga, optimizacije distributivnih kanala, društvenog marketinga do detaljnog razvoja i provedbe marketinškog plana. U knjizi se također nalaze smisleni obrasci o tome kako stvoriti snažan brend, kako prikupiti podatke od građana i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera te na taj način smanjiti gužve, smiriti temperament i vratiti vladu na stranu naroda koji je plaća.