MARKETINŠKO UPRAVLJANJE - Naruči svoju knjigu

MARKETINŠKO UPRAVLJANJE

Autor: Rocco, Fedor
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2000
Broj stranica: 324
Uvez: Meki

17,25 

Nakon prvoga izdanja 1994. godine autor ponovno upozorava na nužnost nametanja gospodarskim subjektima zdravog marketinškog koncepta kao prokušanog sustava u donošenju ekonomskih odluka!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 102 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Uvod u marketing (pojam i razvoj) / Istaživanje i analiziranje (tržište i ponašanje u kupnji) / Strategija, planiranje i programiranje marketinga (tržište i ponašanje u kupnji, strategije korištene u marketingu) / Upravljanje marketinškim funkcijama (razvoj novih proizvoda) / Organiziranje marketinga (pristup organiziranju marketinga) / Primjena marketinga u posebnim područjima

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Školska knjiga

Karakter

stručna

Autor

Rocco, Fedor

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN

Izdavač