MEĐUNARODNI MARKETING - Naruči svoju knjigu

MEĐUNARODNI MARKETING

Autor: Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Dušana
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 1999
Broj stranica: 891
Uvez: Tvrdi

290,00 Kn

Danas postoji mnogo knjiga o međunarodnom marketingu i svaka je strukturirana na svoj način. Ovaj udžbenik naglašava sve veći utjecaj konkurentnosti na poslovanje poduzeća i oblikovan je za suvremene marketinške menadžere s naglaskom na upravljački pristup (očima managera gleda se zadatak koji pred njega postavlja međunarodni marketing).

SKU: 112 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

Međunarodni marketing i svjetska trgovina (priroda međunarodnog marketinga, planiranje i kontrola međunarodnog marketinga) /Okruženje svjetskog tržišta / Međunarodni marketing u poduzeću (istraživanje stranih tržišta, međunarodna poduzeća, organizacija,) / Međunarodni markentiški miks (cijene, obilježja i strategije cijena, međunarodna markentinška distribucija…

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Masmedia

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN

Autor

,