MLADI – ODGOJ ZA MEDIJE - Naruči svoju knjigu

MLADI – ODGOJ ZA MEDIJE

Priručnik za stjecanje medijskih kompetencija
Autor: Miliša, Zlatko; Tolić, Mirela; Vertovšek, Nenad
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Područje: Odgoj i obrazovanje
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 148
Uvez: Meki

13,94 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

Iz sadržaja – poglavlja:
Odgojna kriza i ekspanzija suvremenih ovisnosti/ Mediji kao manipulatori/ Televizija – „Kućepaziteljica”/ Opasnost od interneta – savjeti za odrasle i za djecu/ Manipulativna moć reklama/ (Pre) poznaju li mladi zamke lošeg novinarstva/ Medijski primjeri seksulane fiksacije/ Kome (ne) trebaju činjenice, a kome fikcije/ Nasilje u medijima i nasilni mediji/ Pedagogijska analiza listova za tinejdžere/ Glavne teme i/ili poruke iz naših i svjetskih best sellera/ Stjecanje medijskih kompetencija/ Deset dana bez ekrana/ RADIONICE/ Film i tv/ Tv program/ Forme tv programa/ Casting/ Reality tv/ Misic – glazbeni casting show/ Reklame/ Spotovi – reklame/ Kako se stvara reklamni spot/ Kategorije reklamnih spotova/ Analiza reklamnih spotova/ Još o tv-u, tehnici i efektima/ Osmisli talk show/ Video igrice i slobodno vrijeme/ Analiza suvremenih reklama, modnih trendova i tekstova u časopisima za mlade/ Primjeri za diskusiju – ekstremno loš utjecaj medija

O knjizi:
O medijima je mnogo toga ispričano, no o mogućnostima prevencije medijskih manipulacija (zasad) vrlo malo. I stoga bi ovaj priručnik, koji je nastao nakon monografije Mediji i mladi trebao popuniti praznine o poimanju medijskih kompetencija ili odgoja za mlade.
Autori su u praktičnom radu s mladima usmjereni na dva osnovna cilja. Prvi je bio neposredan rad s mladima – od osnovnog prepoznavanja i razumijevanja vrsta novinarskog i medijskog izražavanja, do šireg poučavanja o funkcijama i djelovanju medija, te etičkim sastavnicama novinarskoga i medijskog rada i izričaja. U svemu je tome interaktivan pristup – rad na konkretnim primjerima i slučajevima, proizvodnja vlastitih tekstova, simulacije razgovora ili reportaža, simulacije rada u redakciji, izrada pisanih tekstova i ili/ priloga za elektroničke medije, poticanje prezentacije proizvedenog, timski rad – imao glavnu zadaću: poticanje kreativnih iskrica značajnih ne samo za neki budući novinarski uradak već i za promatranje svijeta kroz „medijsku prizmu”.

O knjizi su rekli:
Ovaj je priručnik vrlo vrijedno znanstveno djelo koje značajno pridonosi znanosti o medijima prepoznavanjem i analitičkim, kritičnim prikazom medijskih manipulacija.
U nas su, nažalost, malobrojni znanstvenici koji se time bave, pa je tim vrijedniji napor autora. Oni idu i korak dalje od znanstvenog raščlanjivanja medijske manipulacije, razvijajući praktične metode i vježbe medijske kompetencije. Smatram da će ovo značajno djelo znatno pridonijeti znanosti o komuniciranju, ali i poslužiti kao priručnik svima koji žele razvijati medijske kompetencije.
Prof. Dr. Stjepan Malović

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

M.E.P.

Karakter

priručnik

Autor

Vertovšek, Nenad

Broj stranica

Uvez

Meki