Opis
O knjizi:
Knjiga je izdana 2001. i predstavlja svojevrsni izbor tekstova iz 15 značajnih Druckerovih knjiga, od prve „The Future of Indusrtial Man“ (1942.), do predzadnje „Management Challenges for the 21st Century“ (1999.). Knjiga ima 350 stranica. Pisana je razgovjetno, lagano, s primjerima, da vam sve „u njoj izgleda tako jednostavno“. A znamo da nije. O tome kako je nastala „knjiga o svim Druckerovim knjigama“, Drucker u predgovoru knjige kaže: „Knjiga The Essential Drucker“ ima dvije svrhe. Prvo, nadam se, da nudi koherentan i prilično sveobuhvatan uvod u menadžment. Drugo, knjiga daje pregled mojih radova o menadžmentu, pa time i omogućava odgovor na pitanje koje moji izdavači, a i ja sam, neprestano ponavljamo: „Koje Druckerovo djelo je najbolje pročitati prvo?“, „Koja od njegovih knjiga daje osnovu?“.
Atsuko Ueda, moj dugugdišnji prijatelj iz Japana, prvi je došao na ideju da se objavi jedno ovakvo djelo. On je sam jedan od najvećih mislilaca i autora japanskog menadžmenta… Preveo je mnoge moje knjige na japanski i zahvaljujući njemu pojavila su se mnoga japanska izdanja. Tražeći odgovor na pitanje „što prvo čitati“, Atsuko je ponovno izučio cijeli moj opus i iz njega odabrao najrelevantnija poglavlja i spojio ih tako da se čitatelju čini da je napisana kao jedan cjeloviti tekst. Tako su u Japanu, 2000. godine, tiskana tri toma osnova Druckerove misli u 57 poglavlja koja su doživjela ogroman uspjeh. Druga, skraćena verzija, koju zapadni menadžeri više vole (27 poglavlja), pojavila se u SAD 2001. godine pod uređivačkom palicom Cassa Canfielda mlađeg iz izdavačke kuće Harper Collins. Moji čitatelji i ja osobno dugujemo veliku zahvalnost i Atsuku i Canfieldu. Obojica su uložila ogroman trud i predanost u stvaranje „The Esential Drucker“. Krajnji proizvod je najbolji uvod i pregled vlastitog rada koji si jedan autor može poželjeti“.
Iz sadržaja:
MENADŽMENT / Menadžment kao društvena funkcija i humanistička znanost / Dimenzije menadžmenta / Svrha i ciljevi poslovanja / Što možete naučiti od neprofitnih organizacija / Društveni problemi i utjecaj na društvo / Nove paradigme menadžmenta / Informacije koje trebaju rukovoditeljima danas / Upravljanje pomoću ciljeva i samokontrola / Odabir ljudi – osnovna pravila / Poduzetnički poslovi / Novi poslovi i nova poduzeća / Poduzetničke strategije / POJEDINAC / Djelotvornost se mora naučiti / Usredotočenost na davanje doprinosa / Spoznati svoje snage i vrijednosti / Upravljati svojim vremenom / Djelotvorne odluke / Funkcioniranje komunikacije / Vodstvo kao posao / Načela inovacije / Druga polovica vašeg života / Obrazovana osoba / DRUŠTVO / Stoljeće društvene transformacije – pojava društva znanja / Nastupanje poduzetničkog društva / Sudjelovanje u životu zajednice kroz društveni sektor / Od analize do opažanja – novi pogled na svijet