Opis
O knjizi:
Što je svrha i zadaća knjige Odgovorno oglašavanje? Osvijetliti put u traženju društveno prihvatljivih rješenja u oglašavanju i marketingu, kako za praktičare tako i studente te sve prateće djelatnosti (mediji, odvjetništvo, sudovi…). Kako je utjecaj oglašavanja na pojedinca i zajednicu enormno velik, od svakog sudionika tog procesa traži se novi etički i pravni minimum kako bi oglašavanje bilo prihvaćeno i tretirano kao društveno odgovorna djelatnost.
Iz sadržaja:
PREDGOVOR / IZJAVA O AUTORSKIM PRAVIMA / RIJEČI RECEZENATA / 1. OGLAŠAVANJE I TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE / Određenje pojma oglašavanja / Uloga i funkcije oglašavanja / Oglasne i komunikacijske konstante / 2. ETIKA I MORAL / Pojmovi morala i etika / Nastanak i razvoj etike / Pristup poslovne i medijske etike / 3. ETIKA U OGLAŠAVANJU, TRŽIŠNOM KOMUNICIRANJU I MARKETINGU / Etika u oglašavanju / Etika u tržišnom komuniciranju / Problemi pristupa etici i u oglašavanju / 4. ISTRAŽIVANJE ETIKE OGLAŠAVANJA I TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA / Istraživanje tržišta i tržišnog komuniciranja i etika / Istraživanje o etici / Istraživanje o etici u Hrvatskoj / 5. REGULATIVA OGLAŠAVANJA I TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA / Regulativa oglašavanja i njen razvoj / Regulatorni ( pravni ) okvir tržišnog komuniciranja u EU / Regulatorni ( pravni ) okvir tržišnog komuniciranja u RH / Nedopušteno oglašavanje / Zaštita potrošača / Djeca i oglašavanja / 6. SAMOREGULATIVA OGLAŠAVANJA I TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA / Glavna načela i pitanja samoregulative / Istinitost i iskrenost / Dostojanstvo i privatnost / Ukus i pristojnost / Sponzorstvo i donatorstvo / 7. OSTALI OBLICI TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA I ETIKA / Odnosi s javnošću / Izravni marketing i telemarketing / Unapređenje prodaje / Osobna prodaja / 8. VJERSKA MORALNA NAČELA U TRŽIŠNOM KOMUNICIRANJU / Moralno utemeljenje Katoličke Crkve o poslovanju / Moralno utemeljenje islama o poslovanju / 9. OKVIR DONOŠENJA ODGVORNIH ODLUKA U TRŽIŠNOM KOMUNICIRANJU / 10. PRIMJERI IZ PRAKSE ( PRIMJERI PRIMJENE ZAKONA I KODEKSA) / PRILOZI / SUMMARY I BILJEŠKA O AUTORIMA