OSNOVE MARKETINGA, 4. europsko izdanje - Naruči svoju knjigu

OSNOVE MARKETINGA, 4. europsko izdanje

Autor: Armstrong, Gary; Kotler, Philip; Saunders, John; Wong, Veronica
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 958
Uvez: Tvrdi

609,00 Kn

Marketing se temelji na kupcima. Kupci su ključni element marketinškog sustava. Svatko od nas je kupac u svakom području ljudske interakcije, od potrošnje usluga u obrazovanju i zdravstvu, na pošti pa sve do letenja povoljnim zrakoplovnim kompanijama, kao i u svakoj financijskoj transakciji, od kupovanja keksa do mobilnih telefona. Stvaranje vrijednosti i zadovoljstva kupaca nalazi se u srži suvremenog marketinškog razmišljanja i prakse!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 130 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

NA UPIT 

Iz sadržaja:

MARKETING DANAS / Marketing danas / Strateški marketing / MARKETINŠKE ODREDNICE / Marketinško okruženje / Marketing u doba interneta / Marketing i društvo: društvena odgovornost i marketinška etika / Globalno tržište / TRŽIŠTA / Tržišta krajnje potrošnje / Marketing tržišta poslovne potrošnje / Marketinško istraživanje / OSNOVNA STRATEGIJA / Segmentacija i pozicioniranje / Marketing odnosa / Konkurentna strategija / PROIZVOD / Proizvod i strategija kreiranja marke / Razvoj novih proizvoda i strategija za životne cikluse proizvoda / Marketing usluga / CIJENA / Određivanje cijena / PROMIDŽBA / Strategija integrirane marketinške komunikacije / Oglašavanje, unapređenje prodaje i odnosi s javnošću / Osobna prodaja i izravni marketing / DISTRIBUCIJA / Upravljanje marketinškim kanalima /

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Tvrdi

Autor

Kotler, Philip, Wong, Veronica, Saunders, John, Armstrong, Gary

Broj stranica

ISBN

Izdavač