Opis
Iz sadržaja:
1. Marketing i manadžment neprofitnih organizacija/ Civilno društvo i neprofitne organizacije/ Temeljna obilježja osnivanja i djelovanja neprofitnih organizacija/ Društvena odgovornost poslovnih subjekata i suradnja između sektora/ Opće odrednice marketinga neprofitnih organizacija/ Opće odrednice menadžmenta i odnosa osnivača s menadžerima u neprofitnim organizacijama/ Planiranje djelovanja neprofitnih organizacija: menadžerski i marketinški aspekti/ 2. Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama/ Prikupljanje sredstava ( fundraisinga) za provedbu aktivnosti neprofitnih organizacija/ provedba strategije marketinškim miksom/ 3. Menadžment u neprofitnoj organizaciji/ Organiziranje u neprofitnim organizacijama/ Upravljanje ljudskim potencijalima u neprofitnim organizacijama/ Vodstvo i vođenje u neprofitnim organizacijama/ Kontrola ( evaluacija ) djelovanja neprofitnih organizacija: menadžerski i marketinški aspekti/ Prilozi / Kazalo tablica/ Kazalo slika/
Iz knjige:
Sveučilišni udžbenik Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog društva, na način prihvatljivim studentima, ali i svima zainteresiranima za navedenu problematiku, prezentira ključna znanja i vještine iz područja marketinga, menadžmenta i strateškog upravljanja neprofitnim organizacijama.