OSNOVE MARKETINGA I MENADŽMENTA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA - Naruči svoju knjigu

OSNOVE MARKETINGA I MENADŽMENTA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA

Autor: Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Matković, Jelena; Mihanović, Zoran; Najev Čačija, Ljiljana
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2013
Broj stranica: 346
Uvez: Meki

169,00 Kn

S obzirom na to da u Hrvatskoj i široj regiji područje neprofitnog marketinga još uvijek nije popraćeno odgovarajućim udžbenikom, jasno je značenje ovoga udžbenika za obrazovanje marketinških stručnjaka u udrugama, zakladama, neprofitnim institucijama i srodnim organizacijama.

SKU: 1187 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:             

1. Marketing i manadžment neprofitnih organizacija/ Civilno društvo i neprofitne organizacije/ Temeljna obilježja osnivanja i djelovanja neprofitnih organizacija/ Društvena odgovornost poslovnih subjekata i suradnja između sektora/ Opće odrednice marketinga neprofitnih organizacija/ Opće odrednice menadžmenta i odnosa osnivača s menadžerima u neprofitnim organizacijama/ Planiranje djelovanja neprofitnih organizacija: menadžerski i marketinški aspekti/ 2. Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama/ Prikupljanje sredstava ( fundraisinga) za provedbu aktivnosti neprofitnih organizacija/ provedba strategije marketinškim miksom/  3. Menadžment u neprofitnoj organizaciji/ Organiziranje u neprofitnim organizacijama/ Upravljanje ljudskim potencijalima u neprofitnim organizacijama/ Vodstvo i vođenje u neprofitnim organizacijama/ Kontrola ( evaluacija ) djelovanja neprofitnih organizacija: menadžerski i marketinški aspekti/  Prilozi / Kazalo tablica/ Kazalo slika/

Iz knjige:

Sveučilišni udžbenik Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog društva, na način prihvatljivim studentima, ali i svima zainteresiranima za navedenu problematiku, prezentira ključna znanja i vještine iz područja marketinga, menadžmenta i strateškog upravljanja neprofitnim organizacijama.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Školska knjiga

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Meki

Autor

, , , ,

ISBN