Opis
O knjizi:
Knjiga se bavi pitanjem uporabe IKT-a u odgoju i obrazovanju s naglaskom na uporabu „pametnih“ telefona. Knjiga je podijeljena u dva dijela. Prvi dio je teorijski dio o primjeni tehnologije u odgoju i obrazovanju i njenoj ulozi u obrazovnom procesu. Drugi je dio knjige praktične naravi te sadrži prijedloge za razumnu uporabu prednosti koje pružaju nove informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju.
Iz recenzija:
Knjiga koja je pred nama bavi se pitanjem tehnike i „pametnim” telefonom. Knjiga je podijeljena u dva dijela. Prvi dio je teorijski u koje-mu nas autorica uvodi u primjenu tehnologije u obrazovanju i njenu ulogu u obrazovnom procesu. Da bi potkrijepila tu ulogu autorica navodi i istraživanja na koja se naslanja, posebno istraživanja koja je sama provela, što ukazuje na njeno dugogodišnje bavljenje temom tehnologije i primjene tehnologije u obrazovanju. Drugi je dio knjige praktične naravi i sadrži niz prijedloga za razumno korištenje pred-nosti koje pružaju nove tehnologije u odgoju i obrazovanju.
Prof.dr.sc. Nikolaj Lazić
Proteklih nekoliko desetljeća svjedoci smo vrtoglavih promjena. Ovoga često nismo ni svjesni jer smo upravno mi, ljudi, njihov sa-stavni dio. Ne mijenja se samo naše okruženje, već način na koji funkcioniramo, razmišljamo, radimo… mijenja se naš stil i tempo života, navike, mozak. Sve ubrzaniji razvoj tehnologije ostavlja nemi¬novan trag ne samo na sadašnjost, već i na budućnost ljudske vrste i traži odgovor na pitanje: „jesmo li dorasli promjenama koje smo stvorili?” Iako su prednosti moderne tehnologije mnogobrojne, ipak najveću cjenu za ove povijesne promjene kroz koje prolazimo plaća, i tek će platiti, najprimarniji dio nas, a to je naša biologija.
Dr.sc. Ranko Rajović
Premda je ponajprije knjiga namijenjena studentima i stručnjacima koji već rade u odgojno-obrazovnim ustanovama, sigurno je da će upozorenje koje sadrži naslov ove knjiga: Pametno spametnim telefo-nom, privući i mnoge roditelje, jer nerijetko roditelji ne mogu odlučiti što je u tim novim tehnologijama dobro a što loše za njihovu djecu. A roditeljstvo uvijek može i treba biti bolje u ovim burno mijenjajućim okolnostima u kojima rastu i obrazuju se današnje generacije djece.
Prof.dr.sc. Predrag Zarevski
Iz sadržaja:
UVOD 7
Y, Z, I ALPHA GENERACIJA 13
Milenijalci ili Y generacija 13
Z generacija 13
Alpha generacija 15
ROBOTIKAI UPORABA MICRO:BITOVA U NIŽIM RAZREDIMA
OSNOVNE ŠKOLE 18
PRIMJERI UPORABE MICRO:BITOVA 20
Uporaba micro:bita u nastavnom predmetu priroda i društvo 20
Uporaba micro:bita u nastavnom predmetu priroda i društvo 22
INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA
U ODGOJU I OBRAZOVANJU 26
Istraživanje 0 uporabi informacijskih i komunikacijskih tehnologija u svrhu odgoja i obrazovanja u slobodno vrijeme 29
Istraživanje o uporabi intemeta u osnovnoj školi 61
Istraživanje o slobodnom vremenu i uporabi informacijskih i komunikacijskih tehnologija u osnovnim školama 63
Istraživanje NTC ljetni kamp 6 9
MOBILNI, PAMETNI TELEFONI 76
MOBILNI, PAMETNI TELEFONI I UTJECAJ NA ČOVJEKA 80
Visokofrekvencijska i niskofrekvencija polja 80
Nomofobija 84
Mobilni, pametni telefoni i odmor 87
Mobilni, pametni telefoni i slobodno vrijeme 89
Utjecaj računala,mobilnih, pametnih telefona na oči i vidnu funkciju 91
Mobilni, pametni telefoni i ortopedija 95
Korektivne vježbe pri radu s računalom i uporabi mobilnih, pametnih telefona 97
ZAKLJUČAK 106
LITERATURA 111
O AUTORICI 120