Opis
Iz sadržaja:
UVODNA RAZMATRANJA / ZAŠTO PLAN MARKETINGA? / SAŽETAK ZA UPRAVU / Sugestije za pripremu teksta s primjerima i objašnjenjima / Primjer: Sažetak za upravu tvrtke Alfa / Primjer: Sažetak za upravu investicijskog fonda Infa d.o.o. / ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA / Uvodni dio / Analiza situacije / Vanjski faktori okruženja (PESTLE) / Porterov model pet sila / Analiza SWOT / Portfolio matrice / Primjer matrice GE/McKinsey: maziva i ulja / Podsjetnik za pitanja u analizi situacije / Sugestije za pripremu teksta s primjerima i objašnjenjima / Primjer : Prodaja i distribucijski kanali tvrtke ”Štampa” / CILJEVI MARKETINGA / Kako postaviti ciljeve marketinga? / Primjer ciljeva za proizvod poslovne potrošnje: maziva ulja / Konkurentske prednosti / Prognoza poslovanja / Određivanje tržišnog i prodajnog potencijala / Prognoze prodaje / Sugestije za pripremu teksta s primjerima i objašnjenjima / A. Ciljevi marketinga / B. Prognoze prodaje / STRATEGIJE MARKETINGA / Strategije marketinga u različitim fazama životnog vijeka proizvoda / Faza uvođenja: Penetracija na novo tržište / Faza rasta: Održavanje i povećanje udjela na tržištu / Faza zrelosti: Utvrđivanje položaja / Faza pada: Povlačenje s tržišta ili opstanak / Sugestije za pripremu teksta s primjerima i objašnjenjima / RAZVIJANJE TAKTIKA MARKETINGA / Taktike marketinga za potrebe proizvoda / Taktike marketinga za potrebe prodajne cijene / Taktike marketinga za potrebe promidžbe / Taktike marketinga za potrebe prodaje s distribucijom i uslugama za klijente / Sugestije za pripremu teksta s primjerima i objašnjenjima / Primjer: planiranje i taktika proizvoda u poduzeću gama / Primjer: Prodajna cijena poduzeća Gama / Primjer: Promidžba poduzeća Gama / Primjer: Prodaja i distribucijski kanali zastupnika BB za prodaju automobila ”Sjedalo” / FINANCIJSKI PRORAČUN / Pokazatelji likvidnosti poduzeća / Pokazatelji zaduženosti / Pokazatelji aktivnosti / Pokazatelji profitabilnosti / Skupni pokazatelji / Sugestije za pripremu teksta s primjerima i objašnjenjima / PROVOĐENJE (IMPLEMENTACIJA) MARKETINGA /