PONAŠANJE POTROŠAČA - Naruči svoju knjigu

PONAŠANJE POTROŠAČA

Autor: Schiffman, Leon G.
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2004
Broj stranica: 529
Uvez: Tvrdi

68,29 

Pružajući tekst koji se lako čita i koji jasno objašnjava bitne pojmove na kojima se temelji disciplina ponašanja potrošača autori u ovome izdanju pojačavaju naglasak na marketinšku koncepciju. Time nastoje zadovoljiti potrebe svojih potrošača – studenata, marketinških stručnjaka i profesora s područja potrošača.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 118 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

UVOD (raznolikost na tržištu; istraživanje potrošača; segmentacija tržišta) / POTROŠAČ KAO POJEDINAC (motivacija potrošača; ličnost i ponašanje potrošača; percepcija potrošača; učenje potrošača; stvaranje i mijenjanje stavova potrošača; komunikacija I ponašanje potrošača) / POTROŠAČI U SVOJIM DRUŠTVENIM I KULTURNIM SREDINAMA (referentne grupe i utjecaji obitelji; društvena klasa i ponašanje potrošača; utjecaj kulture na ponašanje potrošača; subkulture i ponašanje potrošača; međukulturalno ponašanje potrošača: međunarodna perspektiva) / PROCES POTROŠAČEVA DONOŠENJA ODLUKA (utjecaj potrošača i širenje inovacija; donošenje odluka potrošača) / POJMOVNIK

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručna

Autor

Schiffman, Leon G.

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN