Opis
O knjizi:
Na temelju primjera iz prakse, osobnih promišljanja, ideja i istraživanja detaljno su obrađeni čimbenici ponašanja potrošača, postkupovno ponašanje, modeli ponašanja na tržištu, proces donošenja odluke i posebna područja ponašanja potrošača. Iako naslov knjige sam po sebi nije novost, jer je nekoliko knjiga ovog naslova u sadašnjem trenutku prisutno na našem tržištu, ova knjiga je napisana jednim sasvim novim pristupom po čemu se znatno razlikuje od drugih. Autori su pokušali unijeti cijeli niz različitih i naročito novih spoznaja koje odudaraju od postojećih. Kroz nekonvencionalan, originalan i zanimljiv pristup predlažu i zalažu se i to naglašavaju već na početku knjige za interdisciplinaran pristup kao jedini realan, za novu kategorizaciju čimbenika koji kreiraju ponašanje potrošača, te obrađuju nove, do sada ne uvrštavane čimbenike.
Posebnost knjige su desetci prezentiranih primjera iz oblasti ponašanja potrošača ne samo iz strane već i iz naše, domaće prakse. Vrijednost knjige je tim više što stručnjacima marketinga u našim poduzećima u sadašnjem trenutku, tranzicijskom procesu nedostaju upravo takvi primjeri. Očekuje se da će čitatelji upravo kroz brojne primjere shvatiti bit, suštinu i smisao izučavanja, ali i primjenu spoznaja o ponašanju potrošača u marketingu. Iznijeti, brojni primjeri protkani kroz cijelu knjigu, od njezina početka do kraja i ne mogu ostaviti čitatelje ravnodušnim. Tjerat će ih na razmišljanje i propitivanje postojećih, prihvaćenih i tradicionalno uvriježenih stavova, shvaćanja i spoznaja što će vjerojatno otvoriti i nove diskusije među čitateljima.
Ova knjiga je namijenjena marketinškim stručnjacima u našim poduzećima, ali i studentima poslovne ekonomije koji se osposobljavaju za ovo uvijek aktualno područje. Ona je svojevrsna dopuna postojećim udžbenicima budući da je «Ponašanje potrošača» od svog ulaska pod krov marketinga, od 60-tih godina proteklog stoljeća još uvijek nedovoljno istražena marketinška disciplina. Tematski i sadržajem ova knjiga na izvjestan način doprinosi shvaćanju i boljem razumijevanju marketinga. Ona obogaćuje marketinšku teoriju i praksu i potvrđuje još jednom da marketingu treba dati primarno mjesto u suvremenom menadžmentu.
Iz sadržaja:
Pojam, sadržaji i značenja potrošača/ Mikroekonomska teorija ponašanja potrošača/ Čimbenici ponašanja potrošača/ Opći čimbenici/ Psihološki čimbenici/ Sociološki čimbenici/ Čimbenici marketinga/ Čimbenici poduzeća/ Komunikacijski čimbenici Postkupovno ponašanje potrošača/ Postkupovno zadovoljstvo i nezadovoljstvo potrošača/ Ponašanje potrošača nakon kupovine/ Lojalnost potrošača/ Što sve potrošači rade s kupljenim proizvodom?/ Modeli ponašanja potrošača na tržištu/ Pojam i vrste-marketing modela/ Modeli ponašanja potrošača na tržištu krajnje potrošnje/ Bihevioristički modeli/ Modeli ponašanja potrošača na tržištu organizacija/ Proces donošenja odluke o kupovini/ Vrste ponašanja potrošača u kupnji/ Faze u odlučivanju kupaca/ Kupnja/ Tržište, organizacija i ponašanje u kupnji/ Pojam i vrste tržišta organizacija/ Karakteristike sudionika/ Odluke o kupnji/ Čimbenici u donošenju odluke o kupnji/ Faze u procesu kupnje/ Posebna ponuda ponašanja potrošača/ Ponašanje korisnika komunalnih usluga/ Popis slika i grafikona