POSLOVNA ETIKA, KORPORACIJSKA DRUŠTVENA ODGOVORNOST I ODRŽIVOST, II. prepravljeno i prošireno izdanje - Naruči svoju knjigu

POSLOVNA ETIKA, KORPORACIJSKA DRUŠTVENA ODGOVORNOST I ODRŽIVOST, II. prepravljeno i prošireno izdanje

Poslovna etika za bolje menadžere budućnosti
Autor: Krkač, Kristijan; Jalšenjak, Borna
Područje: Društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2016
Broj stranica: 675
Uvez: Meki
ISBN: 978-953-2462-34-0

304,50 Kn

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Knjiga predstavlja niz pitanja i tema u sklopu društvene odgovornosti poslovanja, te se spominju brojni problemi i rasprave. Krajnji cilj nije toliko pružiti odgovore – nema jednostavnih odgovora – nego više informirati čitatelja o suvremenim raspravama. Svi smo mi uključeni u ove rasprave – kao potrošači i kupci, kao građani i pojedinci u društvu te, vjerojatno, kao i zaposlenici, menadžeri, ulagači i preci budućih generacija. Zbog toga su te teme za nas uvijek relevantne.

Uopće nije važno živimo li mi u Hrvatskoj, Velikoj Britaniji ili bilo kojoj drugoj zemlji – svi smo mi globalni građani, i štogod se dogodilo utječe i na nas do neke mjere. Zbog toga je ova knjiga važna jer pruža takvu perspektivu na trenutačna pitanja i rasprave. Ovo je drugo izdanje knjige i mnogo se može dobiti iz čitanja o pitanjima koja se u njoj postavljaju, te promišljanja o njima.

Iz sadržaja:

PRVI DIO: UVOD U POSLOVNU ETIKU, KORPORACIJSKU DRUŠTVENU ODGOVORNOST I ODRŽIVOST / I. Od etike do poslovne etike / Nužnost morala i potreba za etikom Uvod u središnje etičke teorije / Zajedničko dobro, socijalni principi i privatno vlasništvo / Sto godina katoličkog socijalnog nauka / Utilitarizam / Teorije distributivne pravde / Bogati i siromašni: argument za obvezu pomaganja / Gospodarska etika u vremenu postmoderne i u vremenu globalizacije / II. Temeljci poslovne etike, korporacijske društvene odgovornosti i održivosti / Pregled razvoja koncepta DOP-a /Temeljna pitanja poslovne etike i etičkih kodeksa / Temeljna pitanja korporacijske društvene odgovornosti / Održivost i etika / Ekološka etika i slučajevi ekoloških katastrofa / DOP i promicanje ljudskih prava u radnoj okolini / DOP, tržišni odnosi i odnosi s lokalnom zajednicom / DOP u RH / Obrazac za donošenje moralnih odluka /  DRUGI DIO: ODABRANE TEME IZ POSLOVNE ETIKE, KORPORACIJSKE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI I ODRŽIVOSTI / I. Uvod / Problem naravi i odgovornosti korporacije / Teorija interesnog dioništva moderne korporacije / 1. Marketing / Etički problemi vezani uz čimbenike marketinškog spleta / Etički izazovi globalnom marketingu / Etičke dileme marketinga putem društvenih medija / III. Menadžment / Načela etičnosti u upravljanju ljudskim potencijalima / Korporacijska društvena neodgovornost zaposlenika / Stakleni strop: granice u napredovanju žena na radnome mjestu / IV. Računovodstvo, revizija, financije i bankarstvo / Načela PE i korporacijske društvene odgovornosti u području računovodstva, revizije, financija i bankarstva / Poslovna etika banaka /  Elementi poslovne etike u financijskom sektoru s naglaskom na investicijske fondove / V. Ostalo / Tumačenje veze etike i Interneta među studentima / Utjecaj europskih kultura na poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost


Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Meki

Broj stranica

ISBN

Izdavač

Autor

,