Opis
Iz sadržaja:
Komunikacija, kultura i strategija – Organizacija i komunikacija, Modeli i oblici komunikacije, Kultura i komunikacija, Komunikacija i strategija/ Uspješnost komunikacije – Stvaranje ideje i struktura, Pisanje – makroaspekti i mikroaspekti, Pisana komunikacija, Usmena i vizuelna prezentacija, Sastanci i pregovori / Strateško komuniciranje u korporaciji – Vodstvo i moć u komunikacijama, Komuniciranje imidža i konkurentska prednost, Komuniciranje bez granica /
O knjizi:
Knjiga objašnjava kako oblikovati komunikacijsku strategiju, kako je provesti za pisane, usmene i vizuelne oblike komuniciranja, kako komunicirati u različitim situacijama i pritom ih upotrijebiti za poboljšanje umijeća komuniciranja u poslovnom, akademskom i privatnom životu.
Namijenjena je jednako stručnjacima u području menadžmenta, odnosa s javnošću, menadžerima, studentima menadžmenta i poslovnih programa i svima kojima su potrebna sustavna i praktično upotrebljiva znanja o komunikaciji i komuniciranju.