Opis
Iz sadržaja – poglavlja:
Kvaliteta, upravljanje kvalitetom, potpuno upravljanje kvalitetom; pojmovna objašnjenja/ Razvoj potpunog upravljanja kvalitetom/ Potpuno upravljanje kvalitetom – tqm/ Mjerenje u potpunom upravljanju kvalitetom/ Uvođenje potpunog upravljanja kvalitetom/ Modeli tqm – organizacije/ Potpuno upravljanje kvalitetom u obrazovanju/ Norma za upravljanje kvalitetom u obrazovanju/ Primjena potpunog upravljanja kvalitetom u obrazovanju
O knjizi su rekli:
Upravljanje kvalitetom je dio upravljanja kojim se ostvaruju ciljevi kvalitete kroz planiranje, praćenje, osiguravanje i poboljšavanje kvalitete. U suvremenim uvjetima upravljanje kvalitetom postaje poslovna funkcija kao i bilo koja druga (npr. prodaja), s time što u njoj moraju sudjelovati ljudi svih specijalizacija i iz svih odjela u organizaciji.
Rezultati prikazani u knjizi predstavljaju nove i znanstvenim metodama izvedene postavke koje znatno pridonose povećanju fonda znanstvenih informacija u području strategijskog upravljanja organizacijama i društvom u cjelini,
Posebna je vrijednost ove knjige u tome što pokazuje mogućnosti i pravce budućih istraživanja u ovome području, kao i formiranja temelja za kreiranje konkretnog modela za upravljanje potpunom kvalitetom u obrazovanju.
prof. dr. se. Ištvan Cerniček
Pravo osvježenje u području stručne literature koja se bavi problematikom kvalitete, totalnim upravljanjem kvalitetom i modelima poslovne izvrsnosti.
Autor se kroz provedeno istraživanje predstavio kao vrstan poznavatelj sustava upravljanja kvalitetom u procesima obrazovanja i suvremenih menadžerskih i statističkih alata. Poboljšavanje postojećeg sustava upravljanja kvalitetom u obrazovanju autor vidi u dostizanju poslovne izvrsnosti primjenom sustava potpunog upravljanja kvalitetom (TQM-a).
mr. se. Zivko Kondić