Opis
Iz sadržaja:
KONTKEST ODNOSA S JAVNOŠĆU/ Što su odnosi s javnošću?/ Odnosi s javnošću i komunikacija/ Odnosi s javnošću i menadžment/ Profesionalizam i propisi/ STRATEŠKI ODNOSI S JAVNOŠĆU/ Korporativne komunikacije/ Korporativni identitet/ Poslovi od javnog značaja i pravljanje temama/ Poslovna etika, odnosi s javnošću i korporativna društvena odgovornost/ ODNOSI S JAVNOŠĆU INTERESNO UTJECAJNIH SKUPINA/ Odnosi s medijima/ Interne komunikacije/ Korporativna društvena odgovornost na djelu: korporativna angažiranost u zajednici i marketing opće dobrobiti / Uvod u financijske odnose s javnošću/ Odnosi s javnošću javnog sektora/ Odnosi s potrošačkom javnošću/ Međuorganizacijski odnosi s javnošću: business-to-business/ Učinkovito korištenje interneta u odnosima s javnošću/ OBLIKOVANJE BUDUĆNOSTI/ Mijenjanje medija/ Istrživanje i evaluacija – odnosi s javnošću odrastaju?/ Budući izazovi za odnose s javnošću/ Nositi se s kulturom
O knjizi:
Priručnik za odnose s javnošću daje opsežan i detaljan uvod u teorije i praksu industrije odnosa s javnošću. Ispituje povijest i razvoj odnosa s javnošću, istražuje etička pitanja koja utječu na industriju, proučava vezu odnosa s javnošću i politike, lobiranjem i novinarstvom, procjenjuje njezin profesionalizam i propise te savjetuje o školovanju i ulasku u profesiju. Priručnik kombinira teorijske i organizacijske okvire za proučavanje odnosa s javnošću s primjerima kako industrija djeluje u praksi. Oslikava širok spektar strategija i kampanja iz poslovnog i javnog sektora te neprofitnih organizacija.