Opis
O knjizi:
Prodajne tehnike prepune su pronicljivih, provjerenih pojmova, alata i tehnika za postizanje izvrsnih rezultata za vašu kompaniju tako što nude neodoljivu vrijednost vašim kupcima. Bez obzira na to koji je vaš proizvod ili usluga, ova praktična dopuna McGraw-Hillovog izdanja serije Briefcase Books usredotočene na rezultate daje vam:
- Postepene strategije za uspješnu primjenu novog prodajnog sustava IMPACT
- Snažna kvalifikacijska pitanja kako biste odredili je li netko kupac ili samo troši vaše vrijeme
- Deset načina kako se učinkovitije pozicionirati
Iako je izrazito teško postići probitačan uspjeh u prodaji, pravila su vrlo jasna. Prodajne tehnike predstavit će vam ta pravila te vam ponuditi zasebne, moderne ideje i strategije kako ih dosljedno koristiti i pretvoriti moguće u stvarne kupce.
Bill Brooks jedan je od najmjerodavnijih i najcjenjenijih svjetskih autora o području prodaje u svijetu. Bivši nagrađivani profesionalni prodavač, izvršni je direktor Brooks grupe, kompanije koja nudi različite prodajne treninge i edukacije iz prodajnog menadžmenta sa sjedištem u Greensborou u Sjevernoj Karolini. Kao vrlo traženi govornik, primljen je u Kuću slavnih govornika. Osim toga, certificirani je savjetnik za menadžment. Autor je jedanaest knjiga o prodaji, prodajnom menadžmentu i srodnim temama o vrhunskim dostignućima.
Kratki sadržaj:
Prodaja 21. stoljeća
Profesionalna prodaja: unutarnje tajne
Usredotočenost, postavljanje, ulaganje
Korak istraživanja (prvi dio): pozicioniranje
Korak istraživanja (drugi dio): traženje kupaca
Korak istraživanja (treći dio): istraživanje tržišta
Korak upoznavanja: privlačenje kupca licem u lice
Korak ispitivanja: postavljanje pitanja koja osiguravaju prodaju
Korak primjene: postići da vaš proizvod ili usluga rješava problem
Korak uvjeravanja: uvjeriti svog mogućeg kupca
Korak zaključivanja: sklapanje i zaključivanje
Kako postići i zadržati prodajni zamah