PRODAVATI JE LJUDSKI - Naruči svoju knjigu

PRODAVATI JE LJUDSKI

Iznenađujuća istina o tome kako utječemo jedni na druge
Autor: Pink, Daniel H.
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2014
Broj stranica: 301
Uvez: Meki

119,00 Kn

Kako opstati u svijetu prodaje odbacujući naučenu bespomoćnost i prihvaćajući optimizam i jasnoću u predstavljanju te prilagoditi se improvizaciji, brzom razmišljanju i postavljanju pitanja saznajte u ovome bestseleru poslovne literature.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

U posljednjih deset godina prodavanje je doživjelo veće promjene nego u prethodnih stotinu. Svi prodaju – uvjeravamo, pregovaramo, tvitamo, ne samo predmete, već i ideje i tehnike, u prodaji provodimo 40 posto radnog vremena, dokazuje Daniel H. Pink u knjizi Prodavati je ljudski.

U novim uvjetima većina nas bavi se ‘prodajom bez prodaje’ (Pinkov pojam, non-sale selling ), čija krajnja svrha takve prodaje nije razmjena dobara, već načina razmišljanja i ponašanja. Stoga dva nova velika područja prodaje postaju edukacija i zdravstvene usluge (ed-med), u kojima je izazov pridobiti pažnju učenika ili pak uvjeriti pacijente da slijede liječničke savjete. Svijet asimetrije informacija, u kojemu je trgovac znao sve o robi, a kupac ništa, zamijenio je svijet simetrije informacija u kojem su kupac i trgovac podjednako informirani. U takvom svijetu, prodaja nije više iskorištavanje drugoga, a postaje presudna za naš opstanak i sreću. Pink štoviše tvrdi da je upravo prodaja pomogla našoj vrsti u evoluciji, podigla naš životni standard i uljepšala nam svakodnevicu.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

Nema na zalihi

KOMPLETAN PREGOVARAČ

Umijeće poslovnog pregovaranja

Tudor, Goran

Akcija!

USPJEŠNA PRODAVAONICA

Kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta

Pavlek, Zvonimir

Akcija!

SUPER PRODAVAČ

Psihologija prodaje

Denny, Richard