STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA - Naruči svoju knjigu

STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA

Autor: Pavičić, Jurica
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2003
Broj stranica: 403
Uvez: Tvrdi

43,80 

Početkom ovoga tisućljeća ova je knjiga popunila prazninu u istraživanju marketinga neprofitnih organizacija. Nakon kratkoga uvoda knjiga obiluje pregrštom primjera iz prakse sindikata, udruga, fakulteta, vjerskih zajednica, udruženja i ostalih neprofitnih organizacija.

SKU: 101 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Neprofitne organizacije i društvo / Ured za udruge Vlade RH / Grupa za ženska ljudska prava / Sindikat trgovine Hrvatske / Pučko otvoreno učilište / Ceraneo / Hrvatski savez dijabetičkih udruga / Vjerska zajednica jehovinih svjedoka / Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu / Međunarodni obrazovni centar / Institucije kulture i umjetnosti / Donatori, sponzori, finanacijeri

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Masmedia

Karakter

stručna

Autor

Pavičić, Jurica

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN

Izdavač