STRATEGIJE MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

STRATEGIJE MARKETINGA

Konkurentne marketinške strategije
Autor: Taylor, J. W
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 1999
Broj stranica: 225
Uvez: Meki

220,00 Kn

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 111 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

Zašto se poduzeća okreću konkurentnim markentiškim strategijama / Shvaćanje važnosti životnog ciklusa proizvoda / Mjerenje i analiza tržišnog udjela / Inkorporiranje troškova, cijena… / Pristup korak po korak / Priprema analize konkurencije/ Korak dalje u analizi konkurencije / Uspostava analize konkurentnog oružja / Ugađanje konkurentnih stratagija / Finalne faze životnog ciklusa / Razvoj strategija / Sedam tehnika razvoja / Ljudski aspekt

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Taylor, James Walter

Broj stranica

ISBN