STVORENO DA TRAJE - Naruči svoju knjigu

STVORENO DA TRAJE

Autor: Collins, C. James; Porras, I. Jerry
Područje: Menadžment
Karakter: popularna
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 430
Uvez: Tvrdi

33,45 

Dva slavna autora dugo su proučavala razloge uspjeha odabranih slavnih tvrtki koje su opstale na tržištu dulje od 50 godina. Istraživanje je razotkrilo koje su unutarnje silnice koje su dovele do takvih impresivnih rezultata. Riječ je o svjetskom hitu koji će doprinijeti razvoju najrazličitijih sektora.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 763 Kategorija: Oznaka:

Opis

O knjizi:

‘Stvoreno da traje’ ne govori o stvaranju da bi nešto potrajalo. Govori o stvaranju nečega što je vrijedno da traje – o stvaranju kompanije takve istinske izvrsnosti da bi svijet izgubio nešto važno kada bi ta organizacija prestala postojati. Na svakoj je stranici implicitno jednostavno pitanje: zašto biste se, zaboga, zadovoljili stvaranjem nečega osrednjega što samo donosi novac, kada možete stvoriti nešto izvanredno što uz to daje trajan doprinos? I na kraju, kako su pokazali podaci iz istraživanja autora, oni koji stvaraju trajan doprinos ionako dugoročno zarađuju više.

Kada bi se ova knjigu ponovno pisala 2095. godine, kažu autori, pronašli bi se isti osnovni elementi koji najtrajnije i najuspješnije kompanije razlikuju od ostalih. Veliki teški smioni ciljevi, kulture poput kulta, evolucija putem eksperimentiranja, upravljački kadar odgojen u kući i trajno samousavršavanje – sve su to dokazane metode za očuvanje biti i poticanje napretka. Ova knjiga pruža cjelovit predložak za izgradnju organizacija koje će napredovati još dugo u 21. stoljeću i poslije. Stoga, namijenjena je glavnim direktorima i višem menadžmentu, kao i budućim poduzetnicima, vođama neprofitnih organizacija, investitorima, novinarima i menadžerima na početku karijere. Zaposleni ljudi ulažu u ‘Stvoreno da traje’ svoje najdragocjenije sredstvo – vrijeme.

Iz recenzija:

‘Stvoreno da traje’ je od one vrste knjiga koje smjesta stvaraju snažan dojam; takvu knjigu glavni direktori kupuju na desetke, možda stotine. Tu su lekcije koje treba naučiti, za glavne direktore, menadžere i poduzetnike podjednako. Ako želite izgraditi svoju organizaciju tako da potraje, možete to učiniti, a ova knjiga dat će vam dobar okvir za to. Jim Schelle, City Business

Iz sadržaja:

NAJBOLJI OD NAJBOLJIH / IZRAĐIVATI SATOVE, A NE GOVORITI KOLIKO JE SATI / Bez tiranskog ILI / VIŠE OD PROFITA /  SAČUVATI BIT / POTICATI NAPREDAK / VELIKI TEŠKI SMIONI CILJEVI / KULTURE POPUT KULTOVA / POKUŠATI MNOGO STVARI I ZADRŽATI ONE KOJE USPIJEVAJU / UPRAVA OBUČENA U KUĆI / NIKAD NIJE DOVOLJNO DOBRO / KRAJ POČETKA / STVARANJE VIZIJE

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

popularna

Uvez

Tvrdi

Autor

Porras, I. Jerry

Broj stranica