Opis
O knjizi:
‘U potrazi za izvrsnošću’ je klasik i obvezna literatura menadžerima diljem svijeta. Prodan u više od tri milijuna primjeraka u prve četiri godine od dana kada se pojavio na policama. Knjiga je nastala kao rezultat razgovora s mnogo menadžera i posjeta mnogim uspješnim tvrtkama, a nosi podnaslov ‘Lekcije iz najbolje vođenih kompanija Amerike’. Ideja zahvaljujući kojoj je nastala jednostavna je – otkriti načela na kojima se temelji uspjeh tih tvrtki da bi ih drugi menadžeri mogli primijeniti u svakodnevnom poslovanju.
Autori su tako prikupili iskustvo iz razgovora i posjeta te iz njih izvukli osam načela kojima se u upravljanju vode dugoročno profitabilne tvrtke sklone inovacijama. Osam načela uspješnosti tvrtki koje Peters naziva bezvremenskim su: spremnost za akciju i promjene, približavanje potrebama kupaca, poticanje inovativnosti i kreativnosti zaposlenih te ponašanje prema zaposlenima s poštovanjem i dostojanstvom. Za uspjeh je, prema Petersovom mišljenju, potrebno još održavati prepoznatljivu organizacijsku kulturu, raditi ono u čemu je kompanija bolja od drugih, imati jednostavnu organizacijsku strukturu, centralizirati stratešku i financijsku kontrolu, a decentralizirati autoritet.