UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 14. izdanje - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 14. izdanje

Autor: Keller, Kevin Lane; Kotler, Philip; Martinović, Maja
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2014
Broj stranica: 900
Uvez: Tvrdi

609,00 Kn

Dobar marketing nije slučajnost, nego rezultat pažljivog planiranja i provedbe uz pomoć najmoderniji instrumenata i tehnika. To je istovremeno i umjetnost i znanost jer marketinški stručnjaci pokušavaju pronaći nova kreativna rješenja za često složene izazove koje pred njih predstavljaju duboke promjene u marketinškom okruženju 21. stoljeća.

SKU: 1195 Kategorija: Oznaka:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi. Prvo izdanje ‘Upravljanja marketingom’, objavljeno 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. No, malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile niti prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu.

Kako se tvrtke mijenjaju, mijenja se i njihova marketinška organizacija. Paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacija, promijenio se i ovaj udžbenik. Najveća promjena je prilog suautora. Kevin Lane Keller jedan je od vodećih marketinških stručnjaka svoje generacije. On donosi svježa razmišljanja i nove perspektive u ‘Upravljanju marketingom’.

Iz sadržaja:

RAZUMIJEVANJE UPRAVLJANJA MARKETINGOM/ Određivanje marketinga za 21. stoljeće/ Razvijanje marketinških strategija i planova/ DOBIVANJE UVIDA U MARKETING/ Prikupljanje informacija i promatranja okruženja/ Provođenje vmarketinških istraživanja i predviđanje potražnje/ POVEZIVANJE S KLIJENTIMA/ Stvaranje zadovoljstva, lojalnosti i vrijednosti za klijenta/ Analiza tržišta krajnje potrošnje/ Analiza tržišta poslovne potrošnje/ Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta/ IZGRAĐIVANJE SNAŽNIH MARKI/ Stvaranje tržišne vrijednosti marke/ Umijeće pozicioniranja marke/ Nošenje s konkurencijom/ OBLIKOVANJE TRŽIŠNE PONUDE/ Određivanje strategije proizvoda/ Oblikovanje i upravljanje uslugama/ Razvijanje strategija i program određivanja cijena/ ISPORUKA VRIJEDNOSTI/ Oblikovanje i upravljanje mrežom vrijednosti i kanalima/ Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom/ VAŽNOST KOMUNIKACIJE/ Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama/ Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje/, unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću/ Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni marketing i osobna prodaja/ OSTVARIVANJE USPJEŠNOG DUGOROČNOG RASTA/ Uvođenje novih tržišnih ponuda/ Prodiranje na globalna tržišta/ Upravljanje holističkom marketinškom organizacijom

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Tvrdi

Broj stranica

ISBN

Izdavač

Autor

, ,