UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA

Autor: Cardona, Pablo; Carlos, Rey
Područje: Menadžment
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 214
Uvez: Tvrdi

27,87 

Glavna ideja upravljanja pomoću misija (management by missions, MBM) distribucija je korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije – saznajte pomoću kojih alata to učiniti.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 847 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Upravljanje pomoću misija počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) te implementacijskom konzaltingu (praktičnoj primjeni u poduzećima). Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije pribaviti konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje od nje stvoriti priručnik s uputama o tome “kako upravljati poduzećem” nego daju uvodni prijedlog o jednome novom načinu shvaćanja upravljanja. Žele privući pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja te se nadaju da će ova knjiga pomoći u poučavanju menadžera o tome kako stvoriti kulturu s visokom razinom predanosti koja vrednuje ljudski rad te organizira svoju djelatnost na način koji uključuje sve više učinkovitosti i motiviranosti.

Prvi stup, teorijsko istraživanje, ono je koje odgovara na sljedeća pitanja: je li itko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta pri tome predložena? Ubrzo smo uvidjeli da uz literaturu koju imamo u našoj knjižnici, postoji obilje objavljenih knjiga koje su izravno ili neizravno povezane s temom ove knjige. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrijednosti, kulture, motivacije, kvalitete, procesa, vodstva i tako dalje.

Drugi je stup našeg modela praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju provedenom 2000. godine, koje smo utemeljili na upitniku poslanom na adrese 220 poduzeća, ustanovili raznolike poveznice između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. proveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva poduzeća u definiranju i provođenju organizacijske kulture. Sve ukupno smo iz poduzeća diljem cijelog svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih značajki onoga što bi se moglo nazvati zdravom organizacijskom kulturom.

Treći stup našeg MBA modela, implementacijski konzalting, jest ono što nam je omogućilo objavu ove knjige, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane te doista funkcioniraju u praksi. Kao rezultat toga, tijekom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u poduzećima svih veličina i u različitim gospodarskim granama.

Iz sadržaja:

MITOVI I STVARNOSTI UPRAVLJANJA / Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti / Različiti načini razumijevanja organizacije / Čemu služe poduzeća / U POTRAZI ZA KULTUROM PODUZEĆA / Kulturalni problemi današnjice / Što je misija poduzeća / Vrijednosti uravnotežene kulture / USUSRET NOVOM MODELU UPRAVLJANJA / Shema misije / Alati za upravljanje misijom / Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom / DODATAK: SLUČAJ SONY SPAIN

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručna

Autor

Cardona, Pablo, Carlos, Rey

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN

Izdavač