Opis
Iz sadržaja:
PRVI DIO – MARKETINŠKO PROMIŠLJANJE/ Mapiranje elemenata marketinga i odnos strategije i taktike/ Formulacija i razvoj strategije/ Misija, usmjerenost i ciljevi/ Marketinška okolina, analiza stanja i analiza konkurenata/ DRUGI DIO – MARKETINŠKE ODLUKE/ Istraživanje tržišta i informacijski sustavi u marketingu/ Segmentiranje, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na tržištu/ TREĆI DIO – MARKETINŠKI SPLET/ Proizvod/ Cijena/ Mjesto-distribucija i prodaja/ Promocija/ Usluge/SLUČAJ:Iskustvo tvrtke Tiara Paints
O knjizi:
U promjenjivim okolnostima statički pristup je osuđen na neuspjeh. Nažalost, često se pod tim pogrešno misli da su dugo poznati postojeći modeli neupotrebljivi. Upravo suprotno, oni su vrlo primjenjivi ali pri njihovoj uporabi se moraju uzimati u obzir nove okolnosti. Mislimo da se osnovni marketinški alati, modeli i tehnike u praksi nedovoljno primjenjuju na ispravan način. Potrebno je razgraničiti strateško promišljanje od taktičkog promišljanja i operativnog djelovanja. Odlučili smo to pokazati Stratics modelom koji je okosnica proučavanja u ovoj knjizi. Možda će se ta povezanost ponekad teže spoznati ali je neupitna. Uz vlastito promišljanje, konzultantsko iskustvo i razmišljanja menadžera iz prakse, autori su nastojali prenijeti vlastita razmišljanja o suvremenoj marketinškoj filozofiji poslovanja.