BOOM - Naruči svoju knjigu

BOOM

Put do slobode svakog poduzetnika
Autor: Žepec, Alen
Područje: Menadžment
Područje: Poduzetništvo
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2020.
Broj stranica: 192
Uvez: Tvrdi

129,00 kn

Ova će vam knjiga dati način, metodologiju i pristup kako da postavite organizaciju na višu razinu

SKU: 13386 Kategorije: ,

Opis

O knjizi:

Profesionalizacija poslovanja malog i srednjeg poduzeća ima mnogo opasnosti koje vrebaju iza svakog ugla. Ova će vam knjiga pomoći da postavite organizaciju na višu razinu, ali tako da zadržite poduzetničku energiju. To uopće nije jednostavan posao jer pomiriti strukturu i disciplinu s jedne strane te brzinu i fleksibilnost s druge vrlo je zahtjevno. Uz BOOM (Business Organizational Operational Model) to je moguće, a o tome govore deseci poduzeća koja su, primjenjujući spomenuti inovativni sustav u tome uspjela. Imat ćete prigodu stvoriti održivo samoorganizirajuće poduzeće u kojem će vas vaši ljudi oduševiti. Bit ćete i oduševljeni sami sa sobom koliko ste više vremena dobili za sebe i svoju obitelj. Bit ćete zadovoljni i s kupcima koji će biti sretni s vašim novim inovativnim, kreativnim i kvalitetnim uslugama ili proizvodima. A koja će biti vaša tajna uspjeha? Uporaba kolektivne inteligencije, iskustva i znanja vaših ljudi bit će vaša tajna.

Ova će vam knjiga dati način, metodologiju i pristup kako da to ostvarite. Ali nemojte misliti da će biti lagano. Možda će vas uhvatiti strah, možda ćete početi govoriti da su to gluposti, možda ćete se buditi noću s teškim mislima i uzburkanim osjećajima.

To je sve normalan proces otpuštanja kontrole i davanja povjerenja tamo gdje ga do sada niste davali. Povjerenje ćete dati vlastitim ljudima i procesu. Bit će uzbudljivo, dinamično i na kraju spektakularno dobro! Prosječan porast prihoda poduzeća koja su primijenila BOOM je 30 % u usporedbi s prihodima prije provedbe BOOM-a. Isto je i s dobiti ostvarenom prije oporezivanja i amortizacije. Ta je dobit prosječno 56 % veća nakon primjene BOOM-a. Ova je knjiga namijenjena vlasnicima malih i srednjih poduzeća, ali i svim menadžerima koji žele u svojim timovima razvijati poduzetničku kulturu. Jednako tako, ako razmišljate o tome da postanete poduzetnik, ovo je knjiga koju morate pročitati. Promijenit će vam život. Ovo vam može biti vodič kako da strukturirate svoje poduzeće od samog početka. Stvar je u tome da svatko, ako želi, može vrlo lako primijeniti ovaj sustav. Ako ste spremni na to da budete otvoreni, jasni i disciplinirani, pred vama je ljepši i bolji život. Ne samo za vas nego i za vaše zaposlenike, kupce i dobavljače. Knjiga je pisana tako da vam bude praktični vodič u primjeni filozofije, metodologije i procesa stvaranja BOOM organizacije. Uz to, na mrežnim stranicama BOOM-a moći ćete pronaći alate koji prate ovu knjigu. Alati se neprestano poboljšavaju kao što se neprestano poboljšava cijeli koncept BOOM-a.

Iz sadržaja:

PREDGOVOR: Zašto knjiga i kome je namijenjena?

1. Današnje teorije menadžmenta

1.1. Kontrola, koncentracija moći i predvidivost

1.2. Samoorganizacija, autonomija i mreža

2. BOOM općenito

2.1. Nogomet

2.2. Tijelo

2.3. BOOM

3. Strategija

3.1. Metodologija za kreiranje strategije poduzeća

3.2. Što je naša pobjednička težnja?

3.2.1. Ciljevi

3.2.2. Svrha

3.2.3. Vizija

3.2.4. Osmišljavanje svrhe i vizije

3.3. S čime, s kime i gdje ćemo igrati?

3.3.1. Proizvodi i usluge

3.3.2. Kupci i prodajni kanali

3.3.3. Teritorij

3.4. Kako ćemo pobjeđivati?

3.5. Koje sposobnosti moramo imati?

3.6. Kakvi nam sustavi i mjerenja uspješnosti trebaju?

3.6.1. Odabir ključnih strateških projekata

3.6.2. Ježev koncept

4. Organizacija

4.1. Organizacijska kultura

4.2. Stavljanje pravih ljudi na prava mjesta

4.3. Postavljanje organizacijske sheme

4.4. Ocjenjivanje i praćenje razvoja ljudi

4.5. Uvođenje sustava samoocjenjivanja timova

4.6. Teorija razbijenih prozora

5. Komunikacija

5.1. Postavljanje nove arhitekture komunikacije

5.1.1. Sustav povratne informacije u BOOM-u

5.1.2. Načelo SPU

5.1.3. Pogreške u davanju povratne informacije

5.1.4. Dijelovi sustava povratne informacije

5.2. Arhitektura sastanaka

5.2.1. Tjedni sastanak BOOM-a

5.2.2. Dnevni stand-up

5.3. Određivanje kompanijskih vrijednosti, pravila i rituala

6. Novac

6.1. Određivanje sheme bonusa

6.2. Uvođenje sustava miniigara

6.3. Odabir načina praćenja financijskih rezultata

7. Mindset i vještine potrebne za primjenu BOOM-a

7.1. Ljudi su prirodno vrijedni i odgovorni

7.2. Ljudi su kreativni i imaju rješenja za posao koji rade

7.3. Ljudi žele sudjelovati u određivanju, stvaranju i razvoju poduzeća

7.4. Vještine vođenja za vlasnika poduzeća ili menadžera

7.5. Razina vaše potrebe za kontrolom u izravnoj je korelaciji s razinom nerazvijenosti vaših ljudi u timu

8. Mogući problemi u primjeni BOOM-a

8.1. Otpor prema promjenama

8.2. Proces BOOM-a kao promjena u poduzeću

9. Primjeri BOOM-a

9.1. Malo privatno poduzeće

9.2. Obiteljsko poduzeće

9.3. Ekosustavi

10. Stvaranje BOOM-a Literatura

O autoru

 

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka