DIZAJN VIZUALNIH KOMUNIKACIJA - Naruči svoju knjigu

DIZAJN VIZUALNIH KOMUNIKACIJA

Autor: Jugović, Morana; Leiner Maksan, Ulla; Žiljak Gršić, Jana
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2022
Broj stranica: 256
Uvez: Meki

33,00 

Knjiga ‘Dizajn vizualnih komunikacija’ namijenjena je svima koji gaje interes za područje dizajna, s naglaskom na dizajn vizualnih komunikacija.

Opis

O knjizi:

Knjiga će pomoći studentima upoznati povijesne, ali i suvremene tehnologije i prakse. Predstavlja temeljit pregled elemenata grafičkog dizajna, procesa vrednovanja djela dizajna te ističe osobitosti dizajna vizualnih komunikacija u različitim njegovim aspektima: od knjige i plakata do web-dizajna, dizajna ambalaže, dizajna interakcija, videoigara, aplikacija i ikona. Knjiga sadržava recentne primjere dizajna renomiranih hrvatskih dizajnera te primjere studentskih radova i završnih radova na studiju na temelju kojih se razlažu ključne svakoga od navedenih aspekata.

Pregledna struktura, naglasak na primjerima iz prakse te bogata oprema s više od 300 ilustracija i fotografija čine ovo izdanje referentnom literaturom koja će studente upoznati sa svim fazama procesa dizajna: od pristupa zadatku, preko koncipiranja autorskog dizajnerskog rješenja i primjene suvremenih tehnologija u realizaciji dizajna do suradnje sa stručnjacima drugih područja i konačne prezentacije proizvoda.

Iz sadržaja:

Prvo poglavlje – objašnjava pojmove vezni uz dizajn vizualnih komunikacija, kako bi se razlikoval termininologija i napravila hijerarhija pojmova

Drugo pogavlje – objašnjava osnovne elemte grafičkog dizajna: boju, kućno pismo, sliku (umjetničku, ilustraciju, ikonu, fotografiju), okvir

Treće poglavlje – bavi se načelima, sustavom vrednovanja kroz kompoziciju, perspektivu, ravnotežu, kontrast, sklad, ritam, rukopis dizajnera

Četvrto poglavlje – objašnjen je pojam vizualnog identiteta kroz osnovne elemente identifikacije, tržišno natjecanje, tržišnu marku, brend, medije vizualne komunikacije, naziv tvrtke, zaštitni znak, knjigu standarda, opisan je tijek dizajnerskog porcesa, objašnjene aplikacije vizualnog identiteta kroz praksu.

Peto poglavlje – pokriva još dodatna informacije o bliskim poljima i pojmovima veaznim uz vizualno, koji se naslanjaju na ovo interesantno i široko područje.

U udžbeniku su predstavljeni i studentski radovi nastali u sklopu kolegija 3D modeliranje, Grafički dizajn, Dizajn vizualnih komunikacija, Praktikum iz dizajna, Računalna tipografija, Obrada teksta, Teorija i razvoj dizajna pod mentorstvom autorica ovoga udžbenika te završni radovi studenata. Predstavljeni studentski radovi nastali su na Tehničkom veleučilištu Zagreb, Vrbik.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

, ,

Karakter

Uvez