DIZAJNIRANJE PROMJENA PO MJERI - Naruči svoju knjigu

DIZAJNIRANJE PROMJENA PO MJERI

Autor: Brown, Tim
Područje: Menadžment
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 264
Uvez: Meki

262,50 Kn

Design thinking nudi pristup inovacijama koji je moćan, učinkovit i široko dostupan, koji može biti uključen u sve aspekte poslovanja i društva, koji će pojedinci i timovi koristiti za generiranje prodornih ideja koje će potom biti provedene i utjecajne.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi

Design thinking svoje korijene vuče iz dizajnerskog obučavanja i stručne prakse, ali to su načela koja svatko može uvježbati i primijeniti na svakom području aktivnosti. Design thinking iskorištava kapacitete koje svi imamo, ali koji su zanemareni zbog konvencionalnije prakse rješavanja problema. Taj pristup ne stavlja samo čovjeka u središte zbivanja već je sam po sebi veoma human.

Knjiga je podijeljena je na dva dijela. Prvi dio prolazi kroz neke od najvažnijih faza design thinkinga.

Nije mi namjera knjigu prikazati kao praktičan vodič nego ona prikazuje vještine koje će se u konačnici najbolje usvojiti kroz rad. Nadam se da ću prikazati okvir koji će čitatelju pomoći pri utvrđivanju načela i praksi koji design thinking čine moćnim.

Kao što pretpostavljam u šestom poglavlju, dizajn će procvjetati u svojoj bogatoj kulturi pripovijedanja i u tom duhu istražit ću razne ideje koje počivaju na pričama tvrtke IDEO, kao i drugih tvrtki i organizacija. Prvi dio knjige usredotočuje se na primjenu design thinkinga u poslovanju. Nadalje, vidjet ćete kakva je njegova primjena u nekim od najinovativnijih kompanija u svijetu te kako je doveo do nevjerojatnih rješenja i situacija u kojima je design thinking katkad bio nenadmašan (svakoj poslovnoj knjizi koja navodi nepobjedive tajne uspjeha mjesto je na polici među knjigama znanstvene fantastike).

Drugi dio izazov je za sve nas da razmišljamo o „velikim stvarima”. Nadam se da ću vam, kroz razmatranje tri široka područja ljudskih aktivnosti – posao, tržište i društvo, uspjeti pokazati kako se design thinking može primijeniti u novim načinima stvaranja ideja koji se mogu nositi s današnjim izazovima.

Ako ste menadžer hotela, design thinking može vam pomoći u preispitivanju same prirode gostoljubivosti. Ako radite za filantropsku agenciju, design thinking vam pomaže dokučiti ljudske potrebe koje nastojite zadovoljiti. Čak i ako ulažete u rizični kapital, design thinking pomaže vam zaviriti u budućnost.

Ova knjiga će Vas naučiti mjeriti uspjeh Vaših ideja, ali ne kroz stanje bankovnih računa nego kroz njihov utjecaj na svijet.

Iz sadržaja

Uvod: Moć design thinkinga

PRVI DIO: ŠTO JE DESIGN THINKING?

Postat će dio vas

Pretvaranje potrebe u potražnju

Mentalna matrica

Izrada mišljenja

Povratak na vanjštinu

Širenje poruke

DRUGI DIO: KAKO SADA DALJE?

Susret tvrtke s design thinkingom

Novi društveni ugovor

Aktivizam dizajna

Dizajniranje sutrašnjice

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Karakter

Uvez