Opis
O knjizi:
Knjiga ‘Empatija u kontekstu osnovne obrazovne integracije’ rezultat je višegodišnjih istraživanja uspješnosti primjene integracijskog modela u našem osnovnom obrazovanju s obzirom na razvojna postignuća učenika s posebnim potrebama i njihovih tipičnih vršnjaka. U istraživanjima posebnosti primjene integracijskog modela u okvirima našega osnovnog obrazovanja osim uspješnosti socijalizacije učenika s posebnim potrebama u njihovim integracijskim razredima posebna je pažnja usmjerena na ispitivanje uloge i značenja integracijskog iskustva na razvoj socijalnih kompetencija tipičnih učenika kao i uloge i značenja toga razvojnog postignuća tipičnih učenika za uspješnost realizacije integracijskih zadataka u integracijskim razredima.
Iz sadržaja:
- INTEGRACIJSKI MODEL I OSNOVNO OBRAZOVANJE
1.1. Suvremeni odgojno-obrazovni trendovi i integracijski model u osnovnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj
1.2. Rezultati istraživanja osnovne obrazovne integracije
1.3. Socijalne kompetencije u kontekstu osnovne obrazovne integracije
- METODOLOŠKI PRISTUPI U ISTRAŽIVANJIMA OSNOVNE OBRAZOVNE INTEGRACIJE
2.1. Instrumenti istraživanja
2.2. Uzorak i postupak istraživanja
3.REZULTATI ISTRAŽIVANJA OSNOVNE OBRAZOVNE INTEGRACIJE
3.1. Uspješnost socijalizacije učenika s posebnim potrebama u integracijskim razredima
3.2. Uloga i značenje integracijskog iskustva u razvoju socijalnih kompetencija tipičnih učenika
3.3. Uloga i značenje socijalnih kompetencija tipitčnih učenika u socijalizaciji učenika s posebnim potrebama
- INTEGRACIJSKI MODEL U OSNOVNOM OBRAZOVANJU U REPUBLICI HRVATSKOJ
4.1. Osnovna obrazovna integracija i neuspjeh socijalizacije učenika s posebnim potrebama
4.2. Osnovna obrazovna integracija i neuspjeh razvoja socijalnih kompetencija tipičnih učenika
4.3. Nove mogućnosti naše osnovne obrazovne integracije
Literatura
Sažetak
O autoru