Opis
Iz sadržaja:
MARKETING I PRODAJA/ Vrste hotela, usluga i gostiju/ Marketing hotela/ Hotelska prodaja/ Rezervacije/DOLAZAK, BORAVAK I ODLAZAK GOSTIJU/ Definiranje procesne funkcije smještaja/ Poslovi prijama i prijave gosta/ Poslovi tijekom boravka gosta/ Poslovi pri odlasku gosta/ UPRAVLJANJE KADROVIMA U PRIJAMNOM ODJELU/ UPRAVLJANJE POSLOVNIM REZULTATOM PRIJAMNOG ODJELA
O knjizi:
Autori na osmišljen i čitatelju pristupačan način, prikazuju cjelovite procese prodaje hotelskih kapaciteta i procedure prijamnog odjela u hotelu.
Ovo vrijedno štivo, koje detaljno obrađuje pitanja iz oblasti poslova i zadataka hotelske prodaje i recepcijskog poslovanja, kao važnog dijela ukupnog poslovanja hotela, preporuča se svakom, koga zanima hotelska prodaja i recepcijsko poslovanje.
Na kraju, autori prilažu zanimljiv privitak, koji nazivaju Mali rječnik hotelijerske terminologije, koji predstavlja skup stručnih pojmova, koji se pretežito koriste u hotelskoj prodaji i recepcijskom poslovanju.