IDEJA U LABIRINTU - Naruči svoju knjigu

IDEJA U LABIRINTU

Kako izgleda dobra ideja za reklamu? Postoje li zajedničke karakteristike dobrih ideja? Ideja između tradicije, zahtjeva naručitelja, želja publike i novog medijskog konteksta
Autor: Belak, Boris
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2013
Broj stranica: 194
Uvez: Meki

190,00 Kn

Knjiga koja na jednostavan, ali učinkovit način pruža uvid u promišljanje i stvaranje ideja i poruka na oglašivačkoj i medijskoj sceni. Dobra ideja je danas vrlo tražena i skupa roba stoga je Belakova knjiga neminovan doprinos poticanju stvaranja i realiziranja ideja!

SKU: 1160 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi: 

Kako do dobre ideje koja prodaje te postoje li neke zajedničke karakteristike dobrih ideja? U digitalnom svijetu, kada je svatko od nas zapravo komunikacijski medij, što uopće danas znači dobra marketinška ideja? Konkretni savjeti i primjeri iz suvremenih uspješnih kampanja: što traži naručitelj (financijer) kampanje, a što želi publika? Marketing i pop-kultura: Kako međusobno utječu, što i kako prodaju publici? Odgovori na ova, i još mnoga pitanja, pisani lakim, pitkim i zabavnim stilom, koristit će svakome tko se bavi marketingom ili se pita postoji li uopće danas svijet izvan marketinga!

Iz sadržaja: 

Intro/ Kako copywriter može pomoći ideji/ Dobra ideja – za koga?/ Oglasi u duhu vremena/ Reklama i antireklama za reklamu/ Napetosti oglašavanja/ Vizual u službi ideje/ Masovno kreiranje ideja / Društvene mreže kao oglašivačka platforma/ Digitala – medij percipiran kao ideja/ Motivatori/ Dobri stari Benetton/ Pravila su da se krše/ Sex i slavni/ Razvoj agencija i ideja unutar agencija

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Belak, Boris

Broj stranica

ISBN

Izdavač