Opis
O knjizi:
Kako do dobre ideje koja prodaje te postoje li neke zajedničke karakteristike dobrih ideja? U digitalnom svijetu, kada je svatko od nas zapravo komunikacijski medij, što uopće danas znači dobra marketinška ideja? Konkretni savjeti i primjeri iz suvremenih uspješnih kampanja: što traži naručitelj (financijer) kampanje, a što želi publika? Marketing i pop-kultura: Kako međusobno utječu, što i kako prodaju publici? Odgovori na ova, i još mnoga pitanja, pisani lakim, pitkim i zabavnim stilom, koristit će svakome tko se bavi marketingom ili se pita postoji li uopće danas svijet izvan marketinga!
Iz sadržaja:
Intro/ Kako copywriter može pomoći ideji/ Dobra ideja – za koga?/ Oglasi u duhu vremena/ Reklama i antireklama za reklamu/ Napetosti oglašavanja/ Vizual u službi ideje/ Masovno kreiranje ideja / Društvene mreže kao oglašivačka platforma/ Digitala – medij percipiran kao ideja/ Motivatori/ Dobri stari Benetton/ Pravila su da se krše/ Sex i slavni/ Razvoj agencija i ideja unutar agencija