KORPORATIVNO UPRAVLJANJE - Naruči svoju knjigu

KORPORATIVNO UPRAVLJANJE

Autor: Tipurić, Darko
Područje: Menadžment
Karakter: znanstvena
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 807
Uvez: Tvrdi

78,31 

Područje korporativnog upravljanja obuhvaća, između ostalog, korporativni pravni okvir i praksu donošenja odluka u nadzornim odborima i upravama korporacija, razne aspekte financija, zakone, kompenzacijske sustave i sustave kontrole. Razvoj dobre prakse korporativnog upravljanja uvjet je za poduzeća koja žele prosperirati na tržištima.

SKU: 216 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Knjiga ‘Korporativno upravljanje’ nastala je u okviru znanstvenog programa ‘Konkurentnost hrvatskih poduzeća’ MZOŠ-a, a čiji je sastavni dio istraživački projekt ‘Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća’. Razvoj dobre prakse korporativnog upravljanja je conditio sine qua non za poduzeća koja žele prosperirati na tržištima, pribaviti dodatni kapital, ostvarivati konkurentsku prednost i opstati u svijetu sve većih konkurentskih izazova u brzo promjenjivoj okolini. Ova je knjiga napisana kako bi se upotpunila literatura na hrvatskom jeziku iz ovoga područja te dao zamašnjak daljenjem razvoju discipline.

Knjiga je strukturirana u tri cjeline i obuhvaća devetnaest poglavlja. U prvom poglavlju prikazuje se nastanak i razvoj moderne korporacije te kontekst u kojem se razvijalo i mijenjalo korporativno upravljanje u povijesti. Iduća tri poglavlja prve cjeline posvećena su teorijama korporativnog upravljanja: agencijska teorija, teorija uslužnosti i stakeholderski pristup poduzeću.

Sastavni dio knjige su kodeksi i načela korporativnog upravljanja nekoliko uglednih hrvatskih organizacija (HANFA, Zagrebačka burza, Dalekovod, Ericsson Nikola Tesla, Pliva, Podravka.)

Iz sadržaja:

KONCEPCIJE, SUSTAVI I TEORIJE KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA/ Moderna korporacija i korporativno upravljanje/ Mehanizmi korporativnog upravljanja/ Sustavi korporativnog upravljanja/ Agencijska teorija i korporativno upravljanje/ Teorija uslužnosti/ Stakeholderski pristup poduzeću

KONTEKST I VANJSKI MEHANIZMI KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA/ Supranacionalna regulativa korporativnog upravljanja/ Zakonodavni i regulatorni okvir korporativnog upravljanja u Republici Hrvatskoj/ Regulacija tržišta kapitala i korporativno upravljanje u Hrvatskoj/ Tržište za korporativnu kontrolu/ Društvena odgovornost poduzeća i korporativno upravljanje/ Stakeholderski pristup ekonomiji i društvu

INTERNI MEHANIZMI KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA/ Uloga nadzornog odbora u korporativnom upravljanju/ Modeli nagrađivanja vrhovonog menadžmenta/ Korporativno izvještavanje/ Analiza financijskih izvještaja/ Interna revizija u funkciji korporativnog upravljanja/ Uloga eksterne revizije u korporativnom upravljanju/ Korporativno upravljanje i informacijski sustavi/ Kodeksi i načela korporativnog upravljanja

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

znanstvena

Uvez

Tvrdi

Broj stranica

ISBN

Izdavač

Autor