KREATIVNOST U ODNOSIMA S JAVNOŠĆU - Naruči svoju knjigu

KREATIVNOST U ODNOSIMA S JAVNOŠĆU

Autor: Green, Andy
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 228
Uvez: Meki

13,27 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

Iz sadržaja:

1. Definicija kreativnosti/ Nekoliko mogućih definicija/ Vrijeme i mjesto/ Definicija pojma stručnjak za odnose s javnošću/ Dodatna vrijednost/ Kontekst za kreativnost/ Kreativnost prema inovativnosti/ Kreativno razmišljanje prema nekreativnosti/ Veliko ili malo k/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš riječnik kreativnosti/2. Kreativnost: rušenje nekih mitova/ Mit o trenutačnoj velikoj ideji/ Mit o teorijama lijeve i desne strane mozga/ Mit o laterarnom razmišljanju kao kreativnom/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/3. Kako razmišljati u okvirima/ Razmišljanje u jednakim, manjim i većim okvirima/ Zašto ne postoji razmišljanje izvan okvira/ Primjeri razmišljanja u manjim okvirima/ Fleksibilnost u različitim okvirima razmišljanja/ Vaše naočale za kreativno razmišljanje/ Upotreba naočala za kreativno razmišljanje radi unaprijeđenja kreativnih ideja/ Pitanja su najbolji prijatelj stručnjaka/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš riječnik kreativnosti/ 4. Kreativni proces/ Pet “i”/ Informacija/ Inkubacija/ Iluminacija/ Integracija/ Ilustracija/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/ 5. Razmišljanje “Zelenog svjetla”: kreativne tehnike/ Tehnike za poticanje ideja/ Stvaranje strukture za prikupljanje informacija, osmišljavanje i procjenjivanje ideja/ Tehnike za poticanje kreativnog stanja uma/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/ 6. Razmišljanje “Zelenog svjetla”: brainstorming/ Opći principi/ Novi put naprijed: strukturirani brainstorming/ Temeljna skupina tehnika/ Sažetak/ Ključne riječi za vašu kreativnost/ 7. Kreativnost-konzultacijski alat/ Pronađite raznoliku publiku koju ćete savjetovati/ Uključite i teško dostupne publike/ Nadvladajte početne prigovore/ Osigurajte političku potporu ključne ciljane publike/ Izrazite i podržite svoju kreativnost/ Stvorite nove ideje i alternativna rješejna za one koje savjetujete/ Prikupite gorljive zagovaratelje za naš cilj/ Ključne lekcije za uspješno kreativno savjetovanje/ Izazovi savjetovanja/ Povratna informacija/ Poteškoće tijekom savjetovanja/ Pregled/ Sažeteak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/ 8. Razmišljanje “Crvenog svjetla”: procjenjivanje ideja/ Formalne metode procjenjivanja/ Tehnika Benjamina Franklina – “oprezna algebra”/ Vanjska procjena/ Vi odlučujete/ Sažetak / Ključne riječi za vaš rjenik kreativnosti/ 9. Kreativnost nije potrebna samo za organizaciju snimanja/ Kreativnost kao strateški alat/ Kreativnost kao taktički alat: dvadeset i četiri praktična primjera/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/ 10. Prepreke kreativnosti/ Priroda problema/ Nevješto razmišljanje “Zelenog svjetla” ili “Crvenog svjetla” u kreativnom procesu/ Loše upravljanje kreativnim procesom/ Kulturološki problemi/ Savladavanje prepreka/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/ 11. Nikada niste više od četiri metara udaljeni od dobre prilike/ Millenium bridge/ Budite principijelni/ Vjerujte u postojanje dobrih prilika – uživite se/ Trudite se više i češće/ Sagledajte širu sliku/ Upotrijebite sva poznanstva i veze/ Pretvorite negativno u pozitivno/ Budite uporni/ Činite više/ Pregled/ Sažatak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/ 12. “Kreativni dijamant”/ Četiri “Q”/ Pregled četiri “Q” u kreativnost – postizanje ravnoteže/ Kruto i nefleksibilno razmišljanje/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/ 13. Kreativni pojedinac/ Neka vam bude neudobno/ Budite svinja, mazga i Zebedee/ Imajte pozitivan stav i budite Robert Davy/ Prelijte svoj vrč/ Odvedite svoje predosjećaje na ručak/ Radite, radite i – radite/ Budite profesor odnosa s javnošću/ Jeu li vaše pokretne stepenice samo “obične” stepenice/ Govorite pozitivnim jezikom/ Posegnite za zvijezdama/ I kršite pravila, budite sretni i zabavljajte se/ Sažetak/Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/14. Stvaranje kreativne kulture/ Kreativni izazov/ Upravljanje kreativnim pojedincima/ Karakteristike kreativne organizacije/ Kreativni direktor – da ili ne/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/ 15. Etika kreativnosti: laži, proklete laži, i impropaganda/ Bavljenje impropagandom/ Kreativna upotreba impropagande/ Zaključne misli impropagande/ Sažetak/ Ključne riječi za vaš rječnik kreativnosti/16. Budućnost kreativnosti/ Kreativni raspon/ Preoblikovana faza informacije/ Preoblikovana faza inkubacije/ Preoblikovana faza iluminacije/ Preoblikovana faza integracije/ Preoblikovana faza ilustracije/ I napokon, dublje pručavanje kreativnosti/ Ključne riječi za vaš rječnik kreatinvosti/ 17. Svečanost dodjele nagrada/ 18. Želite li doznati više? /Najpopularnije knjige o kreativnosti i razvoju kreativnih vještina vašeg uma/ Knjige o kreativnosti u marketingu/ Knjige o kreativnosti u organizacijama/ Knjige u osobnom razvoju/ Neurolingvističko programiranje/ Internetske stranice/ Tečajevi usavršavanja/ Organizacije

 

O knjizi:

G. Green čitatelje želi uputiti kako razviti kreativne vještine korištenjem raznih metoda i savjeta, kako razumjeti kreativni proces i upravljati osobnom kreativnom dimenzijom. Proučava i kreativne organizacije te navodi načine na koje tvrtke i organizacije mogu poboljšati svoju cjelokupnu kreativnost i stvoriti kulturu kreativnosti. Kreativnost je jedna od ključnih vještina stručnjaka za odnose s javnošću, koja stvara dodanu vrijednost kampanjama za odnose s javnošću, a često je i presudan faktor njihove uspješnosti, te je knjiga korisna svima koji se bave odnosima s javnošću, neovisno o području u kojem rade.

Prijevod trećeg engleskog izdanja knjige, koja u odnosu na prvo, uključuje nova poglavlja o načinima popravljanja fleksibilnog mišljenja, korištenja kreativnosti kao instrumenta savjetovanja te poučava kako prepoznati nove prilike. Knjiga nudi praktične primjere i temelji se na istraživanjima onih osoba koje kolege iz PR profesije smatraju “kreativnima”. Autor čitatelja nudi niz savjeta za korištenje i upravljanje različitim tehnikama, savjeta za sakupljanje kreativnih ideja te ga vodi kroz pet faza – pet “I” kreativnog procesa: informacija, inkubacija, iluminacija, integracija i ilustracija. Uvjereni smo da će ova knjiga pomoći stručnjacima da dublje shvate srž kreativnog procesa i da ga iskoriste za postizanje veće učinkovitosti u svom poslu.

Andy Green jedan je od vodećih britanskih stručnjaka za komunikacije i kreativnost, vodi svoju agenciju za odnose s javnošću i marketing, a iza sebe ima 25 godišnje iskustvo u profesiji odnosa s javnošću. Karijeru je počeo kao savjetnik za odnose s javnošću u Vijeću grofovije Južni Yorkshire, a potom je radio kao stručnjak u internim odjelima za odnose s javnošću privatnih kompanija, javnom sektoru, kao i agencijama za odnose s javnošću. Svoje agenciju za odnose s javnošću GREEN communications i kreativnu agenciju Creativity@work osnovao je 1993. godine. Osvojio je brojne stručne nagrade za svoj kreativni rad i vodi obrazovne programe o kreativnosti za britanski Institut za odnose s javnošću te brojne vodeće agencije i organizacije. Voditelj je i Wakefield Media and Creativity Centra, a autor je još jedne knjige „Učinkovite osobne komunikacijske vještine za odnose s javnošću” (Effective Personal Communication Skills for Public Relations).

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Green, Andy

Uvez

Meki

Karakter

stručna