MANAGEMENT TURISTIČKE ORGANIZACIJE I DESTINACIJE - Naruči svoju knjigu

MANAGEMENT TURISTIČKE ORGANIZACIJE I DESTINACIJE

Autor: Magaš, Dragan
Područje: Turizam
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2003
Broj stranica: 225
Uvez: Tvrdi

210,00 Kn

Knjiga sveučilišnog profesora Dragana Magaša još je jedan udžbenik namijenjen nastavi na studiju hotelijerstva. Magaš, kao iskusan profesor, svoje ideje temelji na suvremenim teorijama te međunarodnoj praksi. Udžbenik je koristan i nadasve neophodan studentima na studiju hotelijerstva.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 2191 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Turizam je modalitet odvijanja života u globalnom svijetu u kojem su tradicionalna uvjerenja i istine ustupile mjesto heterogenim i hibridnim interpretacijama u kontekstu kojih turizam konstantno pronalazi prostora za svoju reinterpretaciju pretvarajući sve više svakodnevnih prostora i pojavnosti u objekte turističke potrošnje.

Knjiga opisuje povijesni razvoj turističkih kretanja, vrste društava (predmoderna, moderna industrijska, postmoderna), turizam u društvenim znanostima, turizam i moć, konzumerizam i potrošnju u turizmu te slično.

Iz sadržaja:

UVOD / TEORIJSKI OKVIR / Socijalni konstruktivizam / Interakcija, globalizacija, poststrukturalizam / Turizam, kultura i homogenizacija / POVIJESNI RAZVOJ TURISTIČKIH KRETANJA / Turizam i klasična civilizacija / Grand Tour (Veliko putovanje) / Suvremeni turizam / … / VRSTE DRUŠTAVA / Predmoderna društva / Moderna industrijska društva / Postmoderna društva / TURIZAM U DRUŠTVENIM ZNANOSTIMA / Ekonomija turima / Antropologija turizma / Sociologija turizma / … / NOVA PARADIGMA / The Tourist Gaze / Postmoderni turizam / Diferencijacija turizma / … / TURIZAM SPECIJALNIH INTERESA / Oblici turizma specijalnih interesa / Kulturni turizam / Sportsko rekreacijski turizam i pustolovni turizam / … / KOMODIFIKACIJA TURIZMA / Konzumerizam i potrošnja / Komercijalizacija turizma / Ljetko kupališni turizam / TURIZAM I MOĆ / Regulacija turizma / Seks turizam / Hegemonija u turizmu / MOBILNOST, PROSTOR I TURISTIČKO DRUŠTVO / Mobilnost / Ekoturizam / Urbani turizam / … / ZAKLJUČAK / LITERATURA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “MANAGEMENT TURISTIČKE ORGANIZACIJE I DESTINACIJE”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

Nema na zalihi

MARKETING TURISTIČKOG ODREDIŠTA

Pristup integriranih marketinških komunikacija

Pike, Steve