OBRAZOVNI KURIKULUMI, STANDARDI I KOMPETENCIJE - Naruči svoju knjigu

OBRAZOVNI KURIKULUMI, STANDARDI I KOMPETENCIJE

S posebnim usmjerenjem na jezično-književno područje
Autor: Rosandić, Dragutin
Područje: Novi društveni i ekonomski procesi
Područje: Odgoj i obrazovanje
Područje: Psihologija i osobni razvoj
Karakter: stručna, znanstvena
Godina izdanja: 2013
Broj stranica: 325
Uvez: Tvrdi

199,00 Kn

Kumulativan i višeglasan po svojem karakteru, ovaj rukopis sintetizira stanje hrvatske škole u promijenjenim socioekonomskim okolnostima.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Knjiga prati i propituje kurikulumsku teoriju i metodologiju od njezinih početaka u devedesetim godinama prošlog stoljeća do danas u internacionalnom i nacionalnom kontekstu. Posebna pozornost usmjerena je na promjene hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava od devedesetih godina prošlog stoljeća do danas, tj. uspostave nove demokratske države.
Kritički promišlja metodologiju tih promjena, koja nije slijedila metodologiju i teoriju kurikuluma sve do prvog desetljeća 21. stoljeća, iako je imala mogućnost usmjeriti se na teorijsko-metodološke tekstove domaćih autora. U knjizi su prikazani najvažniji teorijsko-metodološki tekstovi o teoriji i metodologiji kurikuluma u pedagogiji, edukologiji, didaktici, metodici…).

Iz recenzija:

Knjiga ‘Obrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije’ identificira, analizira i sistematizira te povijesno kontekstualizira velik broj tema i pitanja koja su relevantna za utvrđivanje učinkovitog pravca promjena hrvatskog sustava odgoja i obrazovanja u vrijeme kad se taj sustav usmjerava prema novoj razvojnoj paradigmi koju određuju koncepti kurikuluma, kompetencija, standarda i ishoda, odnosno postignuća. Kao takva, vrijedan je izvor znanstvenih i stručnih informacija za istraživače odgoja i obrazovanja, kreatore prosvjetne politike, praktičare u sustavu odgoja i obrazovanja te studente nastavničkih fakulteta, te sve sudionike u oblasti odgoja i obrazovanja. Prof. dr. sc. Vedrana Spajić-Vrkaš

Iz sadržaja:

PROSLOV / KURIKULUMSKA TEORIJA I METODOLOGIJA / METODOLOŠKI MODELI / KURIKULUM U HRVATSKOJ TEORIJI I METODOLOGIJI / NACIONALNI OKVIRNI KURIKULUM ZA PREDŠKOLSKI ODGOJ I OPĆE OBVEZNO OBRAZOVANJE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI / PEDAGODIJSKI, EDUKOLOGIJSKI, DIDAKTIČNI I METODIČKI PRINOSI KURIKULUMSKOJ TEORIJI I METODOLOGIJI / VRSTE KURIKULUMA / KURIKULUMSKI TEORIJSKO-METODOLOŠKI PREDLOŠCI ZA STVARANJE KURIKULUMA / JEZIČKO-KOMUNIKACIJSKO PODRUČJE / METODOLOGIJA PROMJENA HRVATSKOGA ŠKOLSTVA / PROMJENE HRVATSKOGA ODGOJNO-OBRAZOVNOG SUSTAVA / VREDNOVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG SUSTAVA / INTERNACIONALIZACIJA SUSTAVA /UZORAK OBRAZOVNOGA STANDARDA ZA MATERINSKI JEZIK / USUSRET NOVIM PROMJENAMA HRVATSKOGA ODGOJNO-OBRAZOVNOG SUSTAVA / UČENJE KOMPETENCIJA / SAŽETAK-PREMA NOVOJ HRVATSKOJ ŠP

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

,

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “OBRAZOVNI KURIKULUMI, STANDARDI I KOMPETENCIJE”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

PRIRUČNIK ZA METODOLOGIJU ISTRAŽIVANJA U DRUŠTVENIM DJELATNOSTIMA

Kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno ili stručno istraživanje

Pološki Vokić, Nina; Sinčić Ćorić, Dubravka; Tkalac Verčič, Ana

DJECA-ODGOJ I OBRAZOVANJE-ODRŽIVI RAZVOJ

U potrazi za novim perspektivama razvoja odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj

Anđić, Dunja; Lepičnik Vodopivec, Jurka; Uzelac, Višnja