OSNOVE MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

OSNOVE MARKETINGA

Autor: Kesić, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Previšić, Jozo; Renko, Nataša; Marija Tomašević Lišanin; Piri Rajh, Sunčana; Prebežac, Darko; Sinčić, Dubravka; Tkalac Verčić Ana
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 357
Uvez: Meki

262,50 Kn

Knjiga je nastala za potrebe studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ali dobro će poslužiti i studentima ostalih srodnih fakulteta u Hrvatskoj, kao i ostaloj znanstvenoj i stručnoj javnosti.

SKU: 140 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

PRIRODA MARKETINGA/ Pojmovno određenje marketinga/ Okruženje marketinga/ Društvena odgovornost marketinga/ ANALIZA TRŽIŠNIH PRILIKA/ Istraživanje tržišta i informacijski sustavi/ Ponašanje potrošača/ Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje/ MARKETINŠKI MIKS/ Proizvod/ Cijene/ Promocija/ Prodaja i distribucija/ PLANIRANJE, KONTROLA I ORGANIZACIJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI/ Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti/ Marketinška strategija/ PITANJA I BILJEŠKE

O knjizi:

Osobita vrijednost ove knjige je njezina udžbenička namjena, a ona između ostalog, proistječe iz činjenice da su pojedina područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.

Knjiga je struktuirana u četiri tematske cjeline i 12 poglavlja potkrijepljenih potkrijepljen brojnim ilustracijama u boji koje oživljavaju tematiku marketinga.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Meki

Autor

, , , , , , , , ,

ISBN

Izdavač