Opis
Iz sadržaja:
Drske riječi i ambiciozne tvrdnje / Jeste li prepoznali revoluciju / Što daje rezultate? / Svijest nije presudna / Volja i način / Ideje koje se prošire pobjeđuju / Nisu svi potrošači isti / U masovnom marketingu nitko ne voli mjeriti učinak / Biser u boci / Proces i plan / Moć reklamne poruke / Teškoće s kompromisom / Što danas znači biti marketinškim djelatnikom? / Brainstorm ili ”oluje ideja” / …
O knjizi:
Nešto što je osobito zaslužuje da se o tome govori, da bude zamijećeno. To je nešto izvanredno. Novo. Zanimljivo. To je plava krava. Dosadno je pak nevidljivo. Dosadno je smeđa krava. Post-potrošački potrošač potrošio je sve što je mogao. Ono što nam je potrebno imamo, potrebno nam je vrlo malo, zapravo smo previše zaposleni kako bismo trošili vrijeme istražujući ono što ste vi napornim radom stvorili za nas. Odjel marketinga preuzima gotovo dovršen proizvod ili uslugu i troši novac kako bi ciljanu publiku upoznao s njihovim posebnim prednostima. Taj pristup ne daje više željeni učinak. Ova knjiga govori o tome zašto biste plavu kravu morali ugraditi u sve što stvarate te zašto televizija i radio nisu više vaše tajno oružje.