Opis
Iz sadržaja:
Prvih sedam sekundi / Televizija je promijenila pravila / Poruka – to ste vi / Instinkti i pravila / Loš prijem / Četiri nužna obilježja vrsnog komunikatora / Čarobni metak / Dvosjekli mač / S onu stranu karizme: kontrola okružja / Gram energije vrijedi tonu tehnike / Živnite malo, izmorili ste sve nazočne / Čak se i heroji plaše / Taktika medija: skupljati bodove u obrani.
O knjizi:
Imidž je danas nešto bez čega je teško zamisliti suvremeni svijet. Bez obzira radi li se o gospodarstvu, politici, sportu ili kulturi, imidž je ono što će nas privući da nešto kupimo, vidimo ili poslušamo. Naš narod voli reći “dobar glas daleko se čuje, loš još dalje”… a mi bi dodali: dobar imidž daleko se vidi, o lošem se govori.
Najuzbudljivija poruka knjige glasi: da bi se bilo dobar komunikator, ne treba proći zamornu obuku ili promijeniti karakter, dovoljno je spoznati da u sebi već imate elemente potrebne kako biste druge, vama važne ljude, uvjerili ili utjecali na njih, i u poslovnom i u privatnom životu.