POSLOVNA PISMA - Naruči svoju knjigu

POSLOVNA PISMA

ili kako napisati poslovno pismo koje će postići učinak koji očekujete
Autor: Ožanić, Marijan
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2001
Broj stranica: 205
Uvez: Meki

21,10 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

Iz sadržaja:

Što su poslovna pisma / Vanjski oblik pisma / Oblikovanje sadržaja / Primjeri i analiza pisama (ponuda projekta, ponuda reklamnih stranica, pozivnica ne prezentaciju poznatom posjetitelju, pozivnica nepoznatom posjetitelju, uvod za uputu za rukovanje, pismo kao prilog za katalog) / Tipska poslovna pisma / Poslovna pisma uz podršku računala

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Ožanić, Marijan

Broj stranica

ISBN

Izdavač