Opis
Iz sadržaja:
TURIZAM – TEMELJNA POJMOVNA ODREĐENJA/ POKRETAČKI FAKTORI TURIZMA/ OBILJEŽJA TURISTIČKOG TRŽIŠTA/ PREDMET RAZMJENE U TURIZMU/ TURISTIČKA PONUDA/ KARAKTERISTIKE TURISTIČKE PONUDE/ SPECIFIČNI OBLICI TURISTIČKE PONUDE/ TURISTIČKA POTRAŽNJA/ KARAKTERISTIKE TURISTIČKE POTRAŽNJE/ EKONOMSKA FUNKCIJA TURIZMA/ ZDRAVSTVENA FUNKCIJA TURIZMA/ KULTURNO-OBRAZOVNA FUNKCIJA TURIZMA/ POLITIČKO-IDEOLOŠKA FUNKCIJA TURIZMA/ SVJETSKI I EUROPSKI TURIZAM: POSTOJEĆE STANJE I PROGNOZE ZA BUDUĆNOST/ MJERE ZA JAČANJE TURIZMA EUROPSKE UNIJE/ KAKAV ĆE BITI TURIZAM U HRVATSKOJ 2018. GODINE?/ UGOSTITELJSTVO – POJMOVNO ODREĐENJE I PODJELA/ SKUPINE I VRSTE UGOSTITELJSKIH OBJEKATA/ HOTELIJERSTVO KAO GOSPODARSKA DJELATNOST/ HOTEL KAO UGOSTITELJSKI OBJEKT/ HOTEL KAO POSLOVNI SUSTAV/ HOTELSKI PROIZVOD/ SVJETSKI HOTELSKI LANCI I HOTELSKI BRENDOVI/ UGOSTITELJSKI RADNICI SU GLUMCI/ UGOSTITELJSKI RADNICI SU SAVJETNICI/ UGOSTITELJSKI RADNICI SU PSIHOLOZI/ OSOBNOST UGOSTITELJSKIH RADNIKA/ UGOSTITELJSKI RADNICI SU KOMUNIKATORI, ANIMATORI, INFORMATORI I KOMENTATORI/ UGOSTITELJI RADE I NEDJELJOM/ DOBRE UGOSTITELJSKE DUŠE/ HRVATSKI TURISTIČKI PONOS/ RECEPCIONER/ PRODAJNE VJEŠTINE ZA RECEPCIJSKO OSOBLJE/ PRIHVAT I SMJEŠTAJ GOSTA/ SVEMOGUĆI RECEPCIONER/ KONOBAR/ KONOBAR (NI)JE LAKO BITI/ PSIHOLOGIJA USLUŽIVANJA I PRODAJE U RESTORANU/ KONOBARI – UPAMTITE!/ NAJČEŠĆE KONOBARSKE POGREŠKE/ (NI)TKO NEĆE U KONOBARE I KUHARE?!/ SOBARICA/ KAKO OCIJENITI SADRŽAJE I USLUGE U HOTELU?/ VAŽNOST KADROVA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU/ GOSTA ĆETE TEŠKO PRIDOBITI, JOŠ TEŽE ZADRŽATI, A NAJLAKŠE ĆETE GA IZGUBITI!/ GOSTI APOSTOLI, PLAĆENICI, ZAROBLJENICI I TERORISTI/ ŠTO VAŠI GOSTI OČEKUJU?/ OČEKIVANJA GOSTA: VRIJEME JE NAJVAŽNIJE/ KAKO NJEGOVATI ZADOVOLJSTVO GOSTA?/ BUDITE PROAKTIVNI!/ KLJUČNI ELEMENT U STRUCI JE LJUDSKA GREŠKA/ MARKETING TREBA OKRENUTI PREMA RADNICIMA/ 10 UGOSTITELJSKIH ZAPOVIJEDI/ NA ŠTO SE ŽALE TURISTI?/ LAŽNI MARKETING – NE VARAJTE SVOJE GOSTE!/ JE LI GOSTOLJUBIVOST NUŽNOST ILI LUKSUZ SIROMAŠNIH?/ UGOSTITELJSKO «DRVO ŽIVOTA»/ UDRUGA DO UDRUGE – NEDOSTAJE LOBI ZA BOLJI STATUS UGOSTITELJSTVA I TURIZMA/ ODUŠEVITE SVOJE GOSTE/ JAMČITE ZA USLUGU KOJU PRUŽATE GOSTU/ UGOSTITELJIMA GOSTI TEŽE OPRAŠTAJU/ ZNATE LI TKO SU VAŠI GOSTI?/ OSIM STRUČNIH, RAZVIJAJTE I SVOJE KOMUNIKOLOŠKE SPOSOBNOSTI/ STALNI GOSTI SU NAJJEFTINIJI/ TRENING ZA OSOBLJE/ GOST SE MORA OSJEĆATI KAO KOD SVOJE KUĆE/ GLAZBA U OBJEKTU JE DODATNO ZADOVOLJSTVO GOSTA/ BRANKO, RAFO, VICKO, ANTON – KADA ĆE OSTALI?/ UČINCI PDV-a NA POSLOVANJE UGOSTITELJA/ VIŠE SE SA GOSTIMA NE PRIČA/ TEHNOLOGIJA – KORISNA DOK NE PREVLADA NAD ZDRAVIM RAZUMOM/ KADROVSKI TRENER ILI «HOTELSKA LUTALICA»/ TOP LISTA NERVIRANJA GOSTIJU/ NEMA ODGOVORA «NE ZNAM….»/ ETIČNOST – POŠTENJE, PRAVDA I POVJERENJE/ DOLAZE ETIČKI TURISTI/ GOSTI ĆE SAMI ODREĐIVATI CIJENE USLUGA/ PRIGOVOR GOSTA RIJEŠITE ODMAH!/ NAJČEŠĆE GREŠKE U PRUŽANJU USLUGA/ UDVARAJTE SE GOSTU/ ETIČKI KODEKS HOTELIJERA/ ČETIRI «ZLATNA» PRAVILA UGOSTITELJSTVA/ KAKO PRIHVATITI NOVE RADNIKE?/ NAPOJNICA – KULTURA GOSTINJSKOG NAGRAĐIVANJA OSOBLJA/ KOLIKO SE DAJE NAPOJNICE?/ JE LI VRIJEME JE ZA UKIDANJE NAPOJNICE?/ «TRINKGELT», «TIP», «BAKŠIŠ»…/ GLOBALNI ETIČKI KODEKS ZA TURIZAM/ VAŽEĆI ZAKONI I PROVEDBENI PROPISI IZ PODRUČJA UGOSTITELJSTVA I TURIZMA/ PROPISI REPUBLIKE HRVATSKE IZ DRUGIH PODRUČJA VAŽNIH ZA TURIZAM/ VELIKANI SVJETSKOG TURIZMA I UGOSTITELJSTVA/ POSEBNE UZANCE U UGOSTITELJSTVU
Iz predgovora:
U vrijeme kada je turizam kod nas postao izrazito sezonalna djelatnost, kada je nestao imidž ugostitelja-gospodina a ugostiteljstvo izgubilo nekadašnji integritet i u njemu rade nedovoljno i neadekvatno plaćeni radnici, dolazi knjiga «PUTEVI DO ZADOVOLJNOGA GOSTA – priručnik za bolje razumijevanje ugostiteljstva i turizma». Upućujemo vas na često korištenje ove knjige-priručnika, jer se ona ne može pročitati u jednom dahu. Uvjereni smo da ćete nakon što je pročitate, shvatiti da je ugostiteljstvo važno, da se s turizmom najbolje uklapa u globalne procese, ali je istovremeno i pastorče koje ne dobiva zasluženu nagradu od ekonomske politike.