QLIFE ČASOPIS – KLASICI X - Naruči svoju knjigu

QLIFE ČASOPIS – KLASICI X

No. 58, Zima 2024
Autor: Grupa autora
Područje: Menadžment
Područje: Časopis qLife
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2024
Broj stranica: 124
Uvez: Meki

19,91 

‘qLife’ je ugledni tromjesečni stručni časopis za liderstvo i organizacijski razvoj. Jedinstveni je izvor znanja liderima i menadžerima na svim organizacijskim razinama, u sva tri sektora: poslovnom, javnom i neprofitnom.

U časopisu se objavljuju iznimni članci puni znanja, mudre poruke i promišljanja vodećih svjetskih imena koje pomažu izgradnju zdravog društva i konkurentnog gospodarstva.

Mogućnost godišnje pretplate ( 4 broja) uz popust. Na upit emailom.

SKU: 13750 Kategorije: ,

Opis

O ovome broju:

U časopisu qLife jednom godišnje objavljuju se tekstovi koji su – unatoč značajnom utjecaju na liderstvo, menadžment i organizacijski razvoj – slabo poznati stručnoj javnosti – qLife „Klasik“. Na institucijama koje razvijaju profesionalce na tom izuzetno značajno području o tim dubokim izvorima mudrosti veoma se rijetko, ako uopće, raspravlja. Provjereno. Shodno tome, u praksi je stvorena paradoksalna situacija: konstantno otkrivamo „toplu vodu“ koju je prije dvadesetak, tridesetak ii više godina netko već otkrio – samo što te spoznaje, nažalost, nisu prevedene i objavljene u našoj i okolnim zemljama. Zbog toga one za nas kao da ne postoje.

Iz sadržaja:

No. 04 /Vol XV – Tema broja: KLASICI X

1. Zajednice prakse – potpora novim liderima – Margaret Wheatley

Autorica u tekstu nudi odgovore na intrigantna pitanja: jesu li ovo vremena gospodarskih i političkih nestabilnosti, podijeljenosti i straha, institucija koje propadaju i snova koji umiru? Ili je
riječ o povijesnom razdoblju novih mogućnosti, nade, evolucije ljudske svijesti i pozitivne preobrazbe ljudskih bića? Uspijevamo li rješavati kompleksne probleme ili dodatno stvaramo
nove?

2. Mit o „educiranim“ menadžerima – J. Sterling Livingston

Riječ je o članku koji je dobio McKinsey nagradu za „najbolji članak godine objavljen u stručnom časopisu Harvard Business Review“ u kojem se tvrdi da učinkovitost menadžera nije moguće
predvidjeti niti povezati s njihovim diplomama, ocjenama na fakultetu, ocjenama na MBA studiju ili s brojem certificiranih treninga koje su završili.

3. Što se može naučiti od japanskih menadžera? – Peter F. Drucker

Autor u tekstu opisuje tri bitna pristupa/ideje koje bismo mi zapadnjaci trebali naučiti od Japanaca. Riječ je o pristupima koji u sebi kriju mogućnost da već sada, a posebice u budućnosti,
značajno poboljšaju kvalitetu liderstva i menadžmenta: odlučivanja, korporativnog planiranja, produktivnosti djelatnika i razvoja rukovodećeg kadra.

4. Korporativna strategija i koncepcija „liderstva služenjem“ – Mohan Nair

Organizacije širom svijeta sklone su „liderstvo služenjem“ sagledavati kroz prizmu liderstva pojedinca, a ne iz perspektive korporativne strategije koja zahtijeva da se koncepcija kontinuirano
razvija u odnosima s dionicima.

5. Slonovi i buhe: jeste li spremni na promjene? – Charles Handy

Tekst osvještava potrebu udruživanja i suradnje ‘slonova’, velikih, uglednih organizacija i
institucija u poslovnom, javnom i neprofitnom sektoru koje proizvode golemi output pomoću
uhodanog i poprilično strogo propisanog sustava funkcioniranja i ‘buha’, malih kreativnih tvrtki
koje ‘slonovima’ mogu ponuditi toliko željenu i potrebnu inovativnost.

6. Strategija: usklađivanje nadzornog odbora i uprave – Ram Charan

Autor u tekstu naglašava potrebu pokretanja otvorenog dijaloga između članova nadzornog odbora i uprave kako bi se pažljivo promotrili i raspravili svi detalji predložene nove strateške
orijentacije tvrtke.

7. George Zimmer – David Zweig

Pročitajte priču o Georgeu Zimmeru, osnivaču kompanije Men’s Wearhouse koji je tvrtku godinama vodio na premisi da je osnovni problem tradicionalnog načina poslovanja taj što potiskuje urođenu ljudsku sklonost zabavi i druženju.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Uvez

Karakter

Broj stranica

ISBN

Autor